Recensie Marisa, St. Trop, Luikersteenweg 280, Sint-Truiden

Welkom op Girlsreview.nl

Lid worden van deze geweldige club? Minder reclame? Meld je nu aan!

Registreren

Balthazar

Meubelstuk
2.451
09/12/21
2.505
56
Na een bezoek aan de Rio vaart gemaakt richting de Luikersteenweg.

Op de Luikersteenweg verliep het verkeer stroef, omdat er een ongeluk was gebeurd. Iemand wilde afslaan en 'n ander zat te suffen. Goed, wat rondgereden en zag bij St. Trop (Luikersteenweg 280) een mooie dame vrolijk zwaaien. Keer omgedraaid en omdat ik te ver door reed om dichtbij te parkeren nog een keer omgedraaid.

Aan de deur vertelde ze al kort de prijzen. Daarna naar binnen. Ze vroeg welke dame ik wilde. Er was nog 'n dame. Maar ja, was voor haar naar binnen gekozen. Prijs was € 150 voor een half uur met pzc erbij.

Marisa is (naar eigen zeggen) een Albanese van 26. Ze begon met wat lekker droogneuken. Daarna begon ze te zuigen. Dat deed ze erg goed. Hele goede pijpster deze Marisa. Daarna met haar on top het af gemaakt.

Prima half uurtje gehad. Dame kan goed pijpen, lekker neuken en is vriendelijk. Ze ziet me zeker terug. Ze vertelde dat ze elke dag werkt.
 
Heb je meer info over haar uiterlijk en welke dag + uur je passeerde? Bedankt

Ze is redelijk lang, kleine borsten voor haar lengte, donker haar en ze had achter het raam een bril op. Die ze op de kamer wel afzette. Ik passeerde in de ochtend (vrijdag). Naturel uiterlijk zonder siliconen, tattoos, opgespoten lippen...
 
150€ voor een half uur dat is toch wel prijzig
Als het je te doen is om een langere tijd bij een dame blijven, dan is Brustem niet interessant. Ik doe mijn ding en ben dan weg. Dat kan in Brustem wel goedkoper, maar heb wel gemerkt dat je over het algemeen betere service krijgt als je 'n half uur boekt, dan wanneer je het vluggertje a 50 euro boekt. Dan willen dames je z.s.m. buiten hebben.
 
Oud onderwerp: Hoi . Er is al meer dan 120 dagen geen bericht meer geplaatst in dit onderwerp.
Weet je zeker dat je reactie nog wel relevant is?
Terug
Bovenaan Onderaan