Recensie Marisol, Almere 1,00 ster(ren)

Welkom op Girlsreview.nl

Lid worden van deze geweldige club? Minder reclame? Meld je nu aan!

Registreren

mustogoz

Stamgast
342
15/09/22
138
43
Intiem
1,00 ster(ren)
Pijpen
1,00 ster(ren)
Zoenen
1,00 ster(ren)
Gesproken taal
Engels
Algehele Hygiëne
Onvoldoende
Origine
Zuid-Amerikaans
Leeftijd
25-30
Haarkleur
Zwart
Cupmaat
B
Lengte
1.60 m - 1.70 m
Lichaamsbouw
Slank
Duur van bezoek
15 minuten
Dag
Woensdag
Link naar advertentie
https://www.kinky.nl/vrouwen/prive-ontvangst/almere/1337274-marisol
Totale kosten (in euro)
100
Algemene beoordeling
1,00 ster(ren)
Vd week in een geile bui een afspraak gemaakt met Malory om dat de foto's er wel fraai uitzagen.
IK had mazzel dat ik lang hoefde te wachten ze reagereerde wel redelijk vlot op de app.
Ontvangst is in Almere Buiten faunabuurt met redelijk anonieme toegang in een benedenwoning.

Ze was dus niet de dame van de foto`s maar wel knap dat ze iemand gevonden hebben die er redelijk op lijkt.
Geen lelijke dame maar ook niet degene zan de foto`s. Iets slanker met een mislukte biloperatie wat er niet uitzag.
Jammer misschien dat het orgineel haar mooier stond.

Na het uikleden probeerde ze de condoom al pijpend er overheen te halen om de kleine heer stijf te krijgen.
Geen zoenen wel een kusje, pzc is extra, beffen is extra en ga zo maar door.

Gelukkig had ik voor een half uur geboekt want een uur volhouden zou niet lukken...tel bij alles op een onfrisse adem en geen wasmogelijkheid (althand werd niet aangeboden).

Trekkend klaargekomen en weer vertrokken......helaas weer een die alleen maar voor de centen zit en niet uit is op een herhaaldeijk bezoek.

\\Mod edit: mustogoz gaf later aan dat hij wss Marisol bezocht heeft. Dames schuiven elkaar dus (soms) klanten toe.
 
Laatst bewerkt door een moderator:
Het klopt dus dat ik niet de dame uit de foto`s had bezocht. Nu ik weer kijk naar de advertenties heb ik dus Marisol bezocht. Waarschijnlijk was Malory dus bezet en kreeg ik deze dame voorgeschoteld.
 
Oud onderwerp: Hoi . Er is al meer dan 120 dagen geen bericht meer geplaatst in dit onderwerp.
Weet je zeker dat je reactie nog wel relevant is?
Terug
Bovenaan Onderaan