WHEM Marit (DS Girls) Den Haag

Welkom op Girlsreview.nl

Lid worden van deze geweldige club? Minder reclame? Meld je nu aan!

Registreren
Ze staat er nu weer op voor de woensdag. Even kijken hoe het op het werk zit qua drukte, en dan ga ik het er woensdagavond op gokken mocht het passen. Ben wel heel benieuwd naar haar. Op de foto heeft ze in ieder geval een goed figuur, nu hopen dat er niet te veel gefotoshopt is.😅
 
Ik heb Marit gezien afgelopen dinsdag maar geen date gehad. Veel geknutseld (lippen, borsten, wellicht ook haar billen) aan deze vrouw en de leeftijd van 26 jaar op sexjobs mag zeker verhoogd worden naar begin 40. Valt mij sowieso op dat van de dames waar foto's van staan op de website er in realiteit heel anders uitzien........jammer, het is dan toch een teleurstelling en de kans op terugkeer bij dit huis is dan minimaal.
 
Voor mij persoonlijk is de hulp van dokter Bernhard part of the magic. Vriendinnen van mij en dvp's waren altijd siliconen vrij, dus ben ik wel benieuwd of plastic inderdaad fantastic voelt.
Wel jammer van het mogelijke grote leeftijdsverschil tussen advertentie en werkelijkheid, alhoewel een lekkere milf ook niet verkeerd is. Ik zal het zien volgende week.
 
Voor mij persoonlijk is de hulp van dokter Bernhard part of the magic. Vriendinnen van mij en dvp's waren altijd siliconen vrij, dus ben ik wel benieuwd of plastic inderdaad fantastic voelt.
Wel jammer van het mogelijke grote leeftijdsverschil tussen advertentie en werkelijkheid, alhoewel een lekkere milf ook niet verkeerd is. Ik zal het zien volgende week.
Ik ben benieuwd naar je recensie als je haar hebt gehad
 
Voor mij persoonlijk is de hulp van dokter Bernhard part of the magic. Vriendinnen van mij en dvp's waren altijd siliconen vrij, dus ben ik wel benieuwd of plastic inderdaad fantastic voelt.
Wel jammer van het mogelijke grote leeftijdsverschil tussen advertentie en werkelijkheid, alhoewel een lekkere milf ook niet verkeerd is. Ik zal het zien volgende week.
Hoi loper, hoe vond je Marit?
 
Oud onderwerp: Hoi . Er is al meer dan 120 dagen geen bericht meer geplaatst in dit onderwerp.
Weet je zeker dat je reactie nog wel relevant is?
Terug
Bovenaan Onderaan