WHEM Marjolein (vh Kristel, Evelien, Zeeuwse Parel, Fleur, Molly, ...) Hoogerheide (vh Kalmthout, Leuven)

Welkom op Girlsreview.nl

Lid worden van deze geweldige club? Minder reclame? Meld je nu aan!

Registreren
Ik heb haar een aantal jaren geleden bezocht toen ze in Rillaar ontving als Molly.
Helemaal zoals op de foto's, een op en top verzorgde, sexy milf met een erg lekker lijf. (Als je houdt van handen-vol billen. :whistle: )
We hebben niet geneukt, maar wel lekker getongd, gepijpt, gebeft, gevingerd,... Allez, dat soort dingen... 🤪
Het was geen GFE, maar ik vond haar toen wel aangenaam en spontaan gezelschap, van binnenkomen tot buitengaan.

Als ze wat minder lang (175cm) was had ik haar ondertussen wellicht nog wel eens bezocht.

Ik heb haar een aantal jaren geleden bezocht toen ze in Rillaar ontving als Molly.
Helemaal zoals op de foto's, een op en top verzorgde, sexy milf met een erg lekker lijf. (Als je houdt van handen-vol billen. :whistle: )
We hebben niet geneukt, maar wel lekker getongd, gepijpt, gebeft, gevingerd,... Allez, dat soort dingen... 🤪
Het was geen GFE, maar ik vond haar toen wel aangenaam en spontaan gezelschap, van binnenkomen tot buitengaan.

Als ze wat minder lang (175cm) was had ik haar ondertussen wellicht nog wel eens bezocht.
Dank ik ga haar binnenkort een bezoekje brengen. Recensie volgt tzt

Heb begrepen dat dit de vroegere Molly is die overal zowat gezeten heeft oa Genk,Rillaar,Wetteren lang geleden.
Maar heeft er iemand recent nog ervaring met haar .
Link kan ik spijtig genoeg niet plaatsen maar ze adverteert op RL onder de naam Evelien is een Nederlandse blondine 1,73 lang en is mollig 93kg.
Iemand die mij helpen kan?

Denk niet dat je nog zult moeten gaan is verdwenen op redlicht.
En heb al gehoord dat ze haar afspraken niet na komt . Een onbetrouwbare dame maw.
Onbetrouwbaar is ze zeker niet. Anders hadden we wel negatieve reacties van haar gelezen. Op de dagen dat ze niet werkt haalt ze haar advertenties offline. Een ander naam wat ze in gebruik had was Molly, en ze is een oude rot in het vak.

Molly haar laatste werkdag is op 30 december en dan stopt ze er mee, geeft ze aan in haar advertentie. Dus wie nog met haar een wippie wilt maken moet dus snel wezen.

Molly haar laatste werkdag is op 30 december en dan stopt ze er mee, geeft ze aan in haar advertentie. Dus wie nog met haar een wippie wilt maken moet dus snel wezen.
Dat heeft ze al vele malen gemeld en dan zie je ze weer verschijnen.
Goed plan om meer klanten te lokken.
Een dame die trouwens veel beloofd maar geen wow gevoel geeft.

Ok, ik zal haar nog moeten ervaren. Heb haar recente foto's gezien en die zien er niet slecht uit voor die leeftijd.
Hopelijk krijg je haar te pakken want ze durft ook annuleren op het laatste moment.
Een dame die al vele jaren actief is heeft ook eens enkel massage gedaan in haar eigen stekje maar dat heeft niet lang geduurd. Is in alle waters gewassen.

Evelien adverteert op SJ. Een tijd geleden bij haar geweest en kan zeggen dat ik zeer tevreden was met de aangeboden service. Veel is mogelijk bij Evelien zoals zij al vermeld bij haar ad. Ook zeer vriendelijk, leuk gesprek gehad. Wat mij betreft een aanbeveling.

https://www.sexjobs.nl/dames-van-plezier/volslank-en-lekker_8024973
Al 2 X mee afgesproken telkens heeft ze geannuleerd omdat er volk kwam .
En is al verschillende keren gestopt zogezegd dan zet ze in haar advertentie dat ze stopt en enkele dagen nadien weer de gewone advertentie.
Niet betrouwbaar in haar afspraken maw .
Doe de moeite niet meer.

Gaat het om deze Evelien uit Kalmthout?

Ik was ook op zoek naar informatie over haar. Maar ik heb geen zin om een foto naar haar te sturen, zoals in een reactie werd vermeld. Kan zomaar gebruikt worden om je te chanteren.

Ik was ook op zoek naar informatie over haar. Maar ik heb geen zin om een foto naar haar te sturen, zoals in een reactie werd vermeld. Kan zomaar gebruikt worden om je te chanteren.
Zwijg mij van deze dame.
Helemaal niet betrouwbaar.
Dikwijls staat er dan ook dat ze gaat stoppen maar de week nadien staat ze er terug met een advertentie.
Ooit 2 keer mee afgesproken en 2x Heeft ze geannuleerd omdat er bezoek kwam zei ze .
Dus nee heb het gehad met deze dame.

Te mijden!!

Zwijg mij van deze dame.
Helemaal niet betrouwbaar.
Dikwijls staat er dan ook dat ze gaat stoppen maar de week nadien staat ze er terug met een advertentie.
Ooit 2 keer mee afgesproken en 2x Heeft ze geannuleerd omdat er bezoek kwam zei ze .
Dus nee heb het gehad met deze dame.
Ok dat is jammer. Het afspreken laat ik aan me voorbij gaan.

Terug
Bovenaan Onderaan