WHEM Marleen (deepthroat), Arnhem

Welkom op Girlsreview.nl

Lid worden van deze geweldige club? Minder reclame? Meld je nu aan!

Registreren

dexman

Newbie
21
08/06/22
2
Een tijd geleden was er een prachtdame die deepthroatsessies aanbood. Ze stond op Kinky. Ben er 1x geweest en ze is een hele leuke spontane vlotte dame die heerlijk diep kon zuigen. Echt super.
Helaas kan ik haar advertentie nergens meer vinden. Heeft iemand haar recent nog bezocht?
 
Ik volg even.

Dame is te vinden onder de naam Marleentje, ad is momenteel helaas offline.
Ben er ook (helaas maar) 1x geweest, is al wel lang geleden, deed toen alleen deepthroat pijpen met condoom. Dame kan goddelijke pijpen en neemt hem hel in d'r mondje.
Doet nu ook intiem erbij, staat hoog op mijn lijstje om nog eens te bezoeken.
Ik hoop dat ze snel weer online is.
 
Adverteert nu onder de naam Anne


Prima date gehad. Pijpt goed en makkelijk deepthroat met condoom. Mag komen over haar gezicht. Ontvangst was hartelijk. Spontane leuke griet. Ze is getrouwd en haar man was ff 'weg'.
Had voor het eerst sinds 10 maanden weer afgesproken. Haar kat heet Poetin voor wie het leuk vindt dat te weten.
Ze was zelf ook positief en vond ons een leuke klik hebben. In dat licht bezien deed ik een fantasierijk voorstel over de app maar daar werd geprikkeld op gereageerd waarvan mij doet vermoeden dat niet zij mij beantwoordde. Ik betuigde mijn spijt maar haar reactie stond niet in lijn met onze ontmoeting. Ik kreeg onder andere een verkapt dreigement dat ze getrouwd is met een kickboxer van 1.94m.
Mannen bij deze gewaarschuwd. In mijn voorgesprek met haar werd al duidelijk dat ze niet teveel kon zeggen over sex. Dat kwam nu ineens naar boven.
Afspreken is altijd op eigen risico maar vanwege die man blijf ik daar wel weg.
 
Adverteert nu onder de naam Anne


Prima date gehad. Pijpt goed en makkelijk deepthroat met condoom. Mag komen over haar gezicht. Ontvangst was hartelijk. Spontane leuke griet. Ze is getrouwd en haar man was ff 'weg'.
Had voor het eerst sinds 10 maanden weer afgesproken. Haar kat heet Poetin voor wie het leuk vindt dat te weten.
Ze was zelf ook positief en vond ons een leuke klik hebben. In dat licht bezien deed ik een fantasierijk voorstel over de app maar daar werd geprikkeld op gereageerd waarvan mij doet vermoeden dat niet zij mij beantwoordde. Ik betuigde mijn spijt maar haar reactie stond niet in lijn met onze ontmoeting. Ik kreeg onder andere een verkapt dreigement dat ze getrouwd is met een kickboxer van 1.94m.
Mannen bij deze gewaarschuwd. In mijn voorgesprek met haar werd al duidelijk dat ze niet teveel kon zeggen over sex. Dat kwam nu ineens naar boven.
Afspreken is altijd op eigen risico maar vanwege die man blijf ik daar wel weg.
Hoi, jaren geleden ook bezocht. Zeer leuke meid, maar inderdaad via mailcontact leek dat allemaal weg te zijn. Onlangs een afspraak proberen te maken, maar zeer achterdochtig en uiteindelijk heeft ze dat afgeblazen. Via app proberen contact te zoeken, maar elk bericht van me werd verkeerd geïnterpreteerd en ze reageerde uiterst onaardig. Persoonlijk denk ik dat ze veel heeft meegemaakt en dat alle vertrouwen in mannen weg is. Mijn intenties waren goed, maar ze geloofde mij gewoon niet.
 
Volgens mij heeft ze ook de verkeerde vent aan de haak geslagen. Als je zo wantrouwend bent dan kan je alleen worden overgehaald door iemand die net doet alsof die de prins is Maargoed ik ken verder de inhoud niet. Ze heeft idd genoeg ervaring want ze deed in het verleden ook gangbangs/bukkakeshows zei ze. Ik zit te denken om haar te appen met een ander nummer om een afspraak te maken. Kijken wat er gebeurd als ze me ziet
 
Volgens mij heeft ze ook de verkeerde vent aan de haak geslagen. Als je zo wantrouwend bent dan kan je alleen worden overgehaald door iemand die net doet alsof die de prins is Maargoed ik ken verder de inhoud niet. Ze heeft idd genoeg ervaring want ze deed in het verleden ook gangbangs/bukkakeshows zei ze. Ik zit te denken om haar te appen met een ander nummer om een afspraak te maken. Kijken wat er gebeurd als ze me ziet
Ik ben benieuwd. Laat maar even weten. Ik heb geen ander nummers dus mij gaat dat helaas niet lukken. Ik zie ook dat de ad al weg is. Vreemde dame blijft het.
 
Laatst bewerkt:
Zijzelf ook ergens in de lucht. Ze is niet beschikbaar kreeg ik al te horen in wollige taal van haar man volgens mij. Schijnt een groot probleemgeval te zijn en door justitie gezocht te worden. Las toevallig vandaag over een opgerold drugsnetwerk bij haar in de buurt waarbij een vrouw van haar leeftijd een eis tegen zich te horen heeft gekregen..
 
Zijzelf ook ergens in de lucht. Ze is niet beschikbaar kreeg ik al te horen in wollige taal van haar man volgens mij. Schijnt een groot probleemgeval te zijn en door justitie gezocht te worden. Las toevallig vandaag over een opgerold drugsnetwerk bij haar in de buurt waarbij een vrouw van haar leeftijd een eis tegen zich te horen heeft gekregen..
Dat wijf is echt niet helemaal zuiver hoor. Terwijl jaren geleden heb ik een zeer leuke date met haar gehad. Ik had wel het idee dat de bang was voor haar man.
 
Het nummer waar ze toen op bereikbaar was, heeft haar man of nu haar ex man. Ze was weggelopen bij hem, niet de eerste keer. Hij kan ineens verbaal agressief uit de hoek komen. Had hem gevonden op Facebook. Aso type, halve hells angel. Jammer dat zij niet opduikt. Ze was wel leuk om mee af te spreken. 1x met haar afgesproken. Ging ze mij deepthroaten maar had net daarvoor salsa gegeten. Spuugde ze bij iedere deepthroat , eten uit naast het bed 😜
 
Oud onderwerp: Hoi . Er is al meer dan 120 dagen geen bericht meer geplaatst in dit onderwerp.
Weet je zeker dat je reactie nog wel relevant is?
Terug
Bovenaan Onderaan