Marokkaanse Zina, Amsterdam vh Utrecht, Apeldoorn

Welkom op Girlsreview.nl

Lid worden van deze geweldige club? Minder reclame? Meld je nu aan!

Registreren
Ik heb het gemeld bij kinky, slachtoffers moeten zich even melden bij kinky, ik kreeg dit antwoord:

Beste jm,

Bedankt voor je bericht, we houden het in de gaten; hopelijk willen klanten die dit is overkomen zich melden zodat we hier iets aan kunnen doen.
Met vriendelijke groet,
Esther - Support Kinky



Midhold klantenservice
 
Je zou kunnen zeggen dat hier sprake is van oplichting. Wel betalen maar geen sex gehad. Hiervoor kan je aangifte doen bij de politie, dit kan ook digitaal.
Surf naar politie.nl Klik dan op äangifte of meldingen doen. Daarna klik je in het menu op het goede linkje.
 
Ik ben geen jurist maar ik denk dat als het O.M. of een gedupeerde een zaak tegen Midhold (Kinky, Sexjobs) aanspant voor het faciliteren van illegale praktijken/ verwijtbare nalatigheid, er een redelijke kans is dat Midhold het onderspit delft.

Midhold is er in veel gevallen van op de hoogte dat bezoekers en adverteerders (sekswerkers) via hun websites worden opgelicht of worden afgeperst, maar onderneemt geen, of te weinig, stappen om dit tegen te gaan.
Een bekende jurist heeft een website waar je vragen kunt stellen die gratis beantwoord worden mits de vraag niet te ingewikkeld is en hij er een blog over mag schrijven (graag!). klik (nu hoop ik dat zijn naam zo niet door Google geïndexeerd wordt).
Uit het verleden weet ik wel dat op het moment dat een website/forum meldt dat men actief modereert, maar dat niet goed en/of niet consequent doet, de site daarmee de fout ingaat.
 
Het is jammer dat Midhold er niets tegen doet. Het is in hun eigen nadeel, als dit soort zaken maar uitbreiden en door blijven gaan dan komt het in de publiciteit, de politiek, etc. Tot ze er genoeg van krijgen en de site verboden wordt, dan loopt het net zo af als met Hookers.
 
Ik zag een tijdje terug dat op een buitenlandse website bij elke advertentie automatisch de waarschuwig werd gezet nooit op voorhand iets te betalen omdat dit in haast alle gevallen oplichting is.

Niet dat die website zo begaan is met het goed van hun bezoekers, maar het is wel een sterk argument om te beweren dat ze al het nodige doen om oplichting te voorkomen.
 
Het is jammer dat Midhold er niets tegen doet. Het is in hun eigen nadeel, als dit soort zaken maar uitbreiden en door blijven gaan dan komt het in de publiciteit, de politiek, etc. Tot ze er genoeg van krijgen en de site verboden wordt, dan loopt het net zo af als met Hookers.
Midhold is een partij die er iets aan verdient dus waarom zou je het dan tegen werken?

Alleen zegt Midhold letterlijk dat hij beveiliging aangescherpt is en dan alles goed werkt, echter heb ik genoeg bewijs dat dit niet het geval is maar willen ze niets van weten.
 
Midhold is een partij die er iets aan verdient dus waarom zou je het dan tegen werken?

Alleen zegt Midhold letterlijk dat hij beveiliging aangescherpt is en dan alles goed werkt, echter heb ik genoeg bewijs dat dit niet het geval is maar willen ze niets van weten.
Heel simpel. Ze kunnen er nu wat aan verdienen, maar ze moeten zich allereerst afvragen of ze aan deze oplichting wíllen verdienen. En als de site uit de lucht gehaald wordt omdat de oplichting de spuigaten uitloopt, dan kunnen ze helemaal niéts meer verdienen.
 
Dit hoeft haar trouwens helemaal niet te zijn. De nickname 'marokkaanse zina' komt heel vaak voor. Ook een aantal profielen op Kinky. Ik zou niet al te snel rapporteren en op wieheeftgebeld schrijven. Ik heb de naam zovaak voorbij zien komen in de afgelopen jaren. :whistle:

Ik zou nu niet iedereen met de naam ten doden schrijven.
Niet lullig bedoeld, maar je ziet nauwelijks wat op die fotos, enige wat ik kan beoordelen is dat ze vrijwel plat is.
 
Heel simpel. Ze kunnen er nu wat aan verdienen, maar ze moeten zich allereerst afvragen of ze aan deze oplichting wíllen verdienen. En als de site uit de lucht gehaald wordt omdat de oplichting de spuigaten uitloopt, dan kunnen ze helemaal niéts meer verdienen.
Zoiets zou ik een korte termijn visie noemen.
Echter is de kanttekening wel dat deze oplichters veelal in het weekend te werk gaan wanneer de computers uit staan.
Maar als het goed is moeten ze wel kunnen zien wat er in het weekend gebeurt op hun site, een logboek. Het lijkt mij dat ze aan de hand daarvan wel wat kunnen, maar bij mij komen ze nu over als: liever lui dan moe. Want wat ze zelf zeggen ''Ík ben er erg druk mee maar de beveiliging werkt nu'' (niet dus.....)
 
Oud onderwerp: Hoi . Er is al meer dan 120 dagen geen bericht meer geplaatst in dit onderwerp.
Weet je zeker dat je reactie nog wel relevant is?
Terug
Bovenaan Onderaan