Recensie Marry/Ruby, Amsterdam 2,50 ster(ren)

Welkom op Girlsreview.nl

Lid worden van deze geweldige club? Minder reclame? Meld je nu aan!

Registreren

DiederikR

Wandelaar
Forumpionier
30
08/07/21
42
8
Intiem
4,00 ster(ren)
Pijpen
3,00 ster(ren)
Leeftijd
18-25
Haarkleur
Zwart
Lengte
1.50 m - 1.60 m
Lichaamsbouw
Normaal
Link naar advertentie
https://www.kinky.nl/vrouwen/prive-ontvangst/amsterdam/1747762-ruby
Totale kosten (in euro)
50
Algemene beoordeling
3,00 ster(ren)
Collega's,

Vandaag een vluggertje gedaan met Ruby. Ik had zelf nog geen recensie van haar gevonden. Maar wilde het wel proberen voor weinig en was toch in de buurt.

Het is de dame van de foto's. Kamer was wel matig, een ledikant met een matras en dat was het. Humeur van haar was minder. Ik zou daarom ook niet lang er naartoe gaan.

Toen het intieme begon zag ik wel dat ze er van genoot. Ze werd ook lekker nat.

Al met al € 50 voor even snel klaarkomen. Ik vind het wel best. Prijs kwaliteit een 6,5.

Herhalingsgevaar hoog vanwege de prijs. Volgens mij heeft ze de advertentie aangepast, maar je kan gwn vragen voor 15 min.
 
Ik ben hier vandaag geweest. Was er in de herfst ook al eens. Toen was het prima een vluggertje. 50 euro en in tegenstelling tot vorige schrijver was ze best vriendelijk en kon meerdere standjes en aan haar borsten sabbelen met voorspel. Overigens bleek ter plekke dat pzc 30extra was. Niet gedaan.
Vandaag niks van dat alles. Ze herkende mij niet. Snap ik ook prima na zo veel tijd. Heb op basis van eerdere ervaring drie kwartier gereden er voor. Begon na overhandigen geld al met dat ik moest liggen. Ik wilde net als vorige keer even klein voorspel met haar lichaam spelen en opwarmen. Mocht nergens aankomen alleen haar borsten voelen. Kussen mocht niet. Erg automatisch gepijp met veel trekken. Ze was behoorlijk uit haar humeur. Toen sex. Ik bovenop en dat bleek ook enige standje. Doggy en on top zat er niet in.
Dame hoestte overigens ook nogal. No corona zei ze... Hopen maar dat dat waar is.
Ik was wel geil en had wel behoefte aan sex dus geprobeerd zo lang mogelijk uit te stellen totdat dat onvermijdelijke "come baby". Klaargekomen en aankleden. Alles bij mekaar 7 minuten binnen denk ik. Ik raad deze dame af. Is op basis van service tmm.
 
Intiem
2,00 ster(ren)
Pijpen
2,00 ster(ren)
Gesproken taal
Engels
Algehele Hygiëne
Voldoende
Origine
Oost-Europees
Leeftijd
18-25
Haarkleur
Zwart
Cupmaat
B
Lengte
1.50 m - 1.60 m
Lichaamsbouw
Normaal
Duur van bezoek
15 minuten
Dag
Maandag
Link naar advertentie
https://www.kinky.nl/vrouwen/prive-ontvangst/amsterdam/1747762-ruby
Totale kosten (in euro)
50
Algemene beoordeling
2,00 ster(ren)
was al een tijdje benieuwd naar haar. afgelopen maandag dan toch een afspraak gemaakt.
wist niet wat ik kon verwachten en ging dus maar voor een vluggertje. Achteraf gezien goede keuze.
Hoewel ze meer zou doen bij een half uur, was de klik er misschien gewoon niet.

Kon beter mijn geld bij de raampjes besteden, daar krijg ik meer voor terug dan bij Ruby.
 
Oud onderwerp: Hoi . Er is al meer dan 120 dagen geen bericht meer geplaatst in dit onderwerp.
Weet je zeker dat je reactie nog wel relevant is?
Terug
Bovenaan Onderaan