WHEM Marta, Amsterdam

Welkom op Girlsreview.nl

Lid worden van deze geweldige club? Minder reclame? Meld je nu aan!

Registreren
Het pand zelf was ik al niet van onder de indruk, maar laatst was het daar letterlijk drama. Ook heb ik liever niet dat de verhuurder plotseling de kamer binnenkomt.

Maar deze Marta ontvangt ongetwijfeld op een andere lokatie.
 
Nee, is niet dicht. Kamers zijn gewoon te huur. De booker/dames waardoor het label GK dame is ontstaan gebruiken het pand niet meer en ik geef ze geen ongelijk.
 
Het pand zelf was ik al niet van onder de indruk, maar laatst was het daar letterlijk drama. Ook heb ik liever niet dat de verhuurder plotseling de kamer binnenkomt.

Maar deze Marta ontvangt ongetwijfeld op een andere lokatie.
Ik vond het wel wat hebben juist. Klein deurtje, enorm grachtenpand met 7 kamers die om beurten ingezet werden.

Beetje vervallen, maar dat zijn eigenlijk bijna alle oude grachtenpanden.

Alsof je een 70s film binnen stapte.

Alleen uit mijn ooghoek wel eens iemand in het keukentje op de tussen verdieping zien zitten. Meer een soort gesjeesde student die amper leek door te hebben wat er in alle kamers om hem heen gebeurde.

Maar goed, misschien was dat wel mr. GK die zich van de domme hield.

Zitten daar nu dan ook andere dames die niet uit de GK booker koker kwamen? Dat wist ik dan weer niet. Dus het is gewoon een student die de kamers van het huis van zijn ouders aan hoeren verhuurd en toevallig huurde een boeker veel op GK, maar behoorde het pand niet toe aan de GK kliek?

Ok, interessant.
 
Geen student hoor. De verhuurder is een oude grijze man. Al zag ik ik hem ook weer niet zo goed, ik was nogal met andere zaken bezig toen hij binnenkwam. De dame in kwestie bevestigde het later nog dat het een oude kerel is. Op het moment dat ik er was, was er overigens nog meer drama waar ik het verder niet over zal hebben.
Een term als GK kliek is altijd een ongelukkig verzinsel geweest. De kamers worden verhuurd aan een ieder die wil betalen en behoren niet tot een bepaalde booker of kliek. Er zijn vast panden te vinden die beter waar voor het geld geven, logisch dat een booker dan op een gegeven moment ook andere opties kiest.
 
Zal tijdens corona wel gunstig geprijsd zijn geweest....

Anyway zullen we het weer over die heerlijke Marta met haar knappe koppie en lekkere lijf hebben?

Heeft iemand al een date met haar gepland?
 
Geen student hoor. De verhuurder is een oude grijze man. Al zag ik ik hem ook weer niet zo goed, ik was nogal met andere zaken bezig toen hij binnenkwam. De dame in kwestie bevestigde het later nog dat het een oude kerel is. Op het moment dat ik er was, was er overigens nog meer drama waar ik het verder niet over zal hebben.
Een term als GK kliek is altijd een ongelukkig verzinsel geweest. De kamers worden verhuurd aan een ieder die wil betalen en behoren niet tot een bepaalde booker of kliek. Er zijn vast panden te vinden die beter waar voor het geld geven, logisch dat een booker dan op een gegeven moment ook andere opties kiest.
Ok, ik heb daar in dat keukentje op de tussenverdieping dan wellicht ooit een andere klant zien zitten !?!

GK was ooit wel echt het domein van de dames van 1 specifieke boeker die dames uit de Oekraine naar hier haalt. Dus is het niet zo vreemd dat we dachten dat hij het hele huis huurde.
Maar nu zij er niet meer zitten en jij er dus iemand uit een andere windstreek hebt bezocht blijkt het een algemene verhuurplek cq soort thuisontvangst variant voor raam-prostitutie te zijn. Ook nog eens op een steenworp van....een soort overdekte arcade....
Dat wist niemand volgens mij.

Ben wel benieuwd naar dat verdere drama...waarom dat niet noemen hier? Was het zo extreem of specifiek locatie gebonden?
 
Ok, ik heb daar in dat keukentje op de tussenverdieping dan wellicht ooit een andere klant zien zitten !?!
Of een kerel die daar ook ontving.
Maar nu zij er niet meer zitten en jij er dus iemand uit een andere windstreek hebt bezocht blijkt het een algemene verhuurplek cq soort thuisontvangst variant voor raam-prostitutie te zijn. Ook nog eens op een steenworp van....een soort overdekte arcade....
Dat wist niemand volgens mij.
Gewoon normale thuisontvangst lokatie. Een overeenkomst met ramen zie ik niet, lijkt me niet dat je zomaar zonder afspraak binnen kan lopen. Hoe "mijn dame" aan het adres komt weet ik niet, ze zat voorheen vooral in hotels.
Ben wel benieuwd naar dat verdere drama...waarom dat niet noemen hier? Was het zo extreem of specifiek locatie gebonden?
Lijkt me ook beter verdere discussie in het algemene GK topic te plaatsen.
 
wel handig om een recensie te lezen voordat je met haar gaat trouwen :ROFLMAO:

@Deckx :
Dit is wel apart. Ze staat dus op een site als zoekende naar een huwelijkspartner.

Met foto's in Parijs, Dubai, Istanbul....de plekken waar ze als dvp is geweest. Hoe dubbel is dat? Doet ze dit werk om een opstart te hebben qua luxe levensstijl en is het haar doel als echt golddigger om te blijven hangen aan een rijke vent en daar mee te trouwen?

Dan is ze dus on the market eigenlijk voor de verliefd op een dvp mannen. Want daar waar veel dames dat afhouden is dat ook Marta's ultieme doel als we haar Mamba account mogen geloven.
Kan niet iemand en met haar afspreken en haar berichten op Mamba en vragen wat ze zoal doet in het leven? Lijkt me een fascinerend dubbel-spel.
 
Kan niet iemand en met haar afspreken en haar berichten op Mamba en vragen wat ze zoal doet in het leven? Lijkt me een fascinerend dubbel-spel.
Wat houdt je zelf tegen als je het fascinerend vindt?
Dan hebben wij in ieder geval snel de recensie over haar in de hoedanigheid van dvp. De recensie van het huwelijk volgt dan wel op de lange termijn.
 
Wat houdt je zelf tegen als je het fascinerend vindt?
Dan hebben wij in ieder geval snel de recensie over haar in de hoedanigheid van dvp. De recensie van het huwelijk volgt dan wel op de lange termijn.
Oh, ik vind het verhaal dvp/huwelijks advertentie intrigerend.

In tegenstelling tot sommige anderen vond ik haar direct al niet echt aantrekkelijk, dus heb geen interesse om langs te gaan.

In de kroeg, gratis, zou ik wellicht geen nee zeggen, daar niet van.....
 
Iemand ervaring met onderstaande dame? Vind het echt een plaatje:love:

 
Oud onderwerp: Hoi . Er is al meer dan 120 dagen geen bericht meer geplaatst in dit onderwerp.
Weet je zeker dat je reactie nog wel relevant is?

Partners

Nieuwste berichten

Forum statistieken

Onderwerpen
37.957
Berichten
738.436
Leden
33.990
Nieuwste lid
Grillmaster
Terug
Bovenaan Onderaan