Recensie Marta, Maastricht (voorheen Heerlen, Almere) 1,00 ster(ren)

Welkom op Girlsreview.nl

Lid worden van deze geweldige club? Minder reclame? Meld je nu aan!

Registreren

Pretpik

Newbie
5
11/10/21
3
3
Zoenen
1,00 ster(ren)
Gesproken taal
Overig
Roker
Nee
Algehele Hygiëne
Voldoende
Origine
Oost-Europees
Leeftijd
25-30
Haarkleur
Zwart
Cupmaat
B
Lengte
1.50 m - 1.60 m
Lichaamsbouw
Stevig
Duur van bezoek
15 minuten
Dag
Zondag
Link naar advertentie
https://www.kinky.nl/vrouwen/prive-ontvangst/almere/590606-marta
Totale kosten (in euro)
100
Algemene beoordeling
1,00 ster(ren)
Afgesproken met Marta, voor de 150 was alles (uit advertentie) inclusief.
Wel enig argwaan bij foto's zonder hoofd...
Uiteindelijk best soepel aangekomen bij redelijk net adres.
Deur wordt open gedaan door vriendelijke meisje in badjas, zou meisje van foto's (zonder hoofd) kunnen zijn.
Ondanks dat in advertentie Nederlands en Engels geboden wordt komt dame niet verder dan paar regels Russisch/Armeens via Google Translate.
Al direct na betaling start discussie, we hadden 200 afgesproken!!! Echt niet kijk maar in whatsapp!
Ik roep dat ik dan weer wil vertrekken, ok dan mag het toch wel voor die 150...
Meisje begin met minuten lang mijn schouder kussen.... Ik mag nergens aankomen....
Dan via google translate "You need to work", heu ik betaal om verwend te worden.....
De maat is vol ik houd het voor gezien, een half nederlands sprekende dame komt nog bemiddelen
Maar het meisje weet gewoon echt niet wat ze moet, betwijfel of het wel ok is....
Ik stel voor dat ik 50 betaal voor de douche en de kusjes, helaas dat kost toch echt 100 euro

Gelukkig och later nog bij een echt DVP gewenst en tevreden huiswaarts gekeerd
 
Dit geval zou ik dus gewoon melden via "meld misdaad anoniem". Riekt naar mensenhandel en uitbuiting. Zeker als er een bemiddelaar(ster) aan te pas komt.
Kun je doen via website. Heb dat zelf ook wel eens gedaan. Twee weken later was de advertentie verdwenen.
 
Oud onderwerp: Hoi . Er is al meer dan 120 dagen geen bericht meer geplaatst in dit onderwerp.
Weet je zeker dat je reactie nog wel relevant is?
Terug
Bovenaan Onderaan