Vandaag op zoek gegaan op kinky naar een wat rijpere dame die lekkere sex aanbied voor een normale prijs.
Ik kwam dus bij Martina uit die ook nog eens goede recensies had op girlsreview, al waren die niet recent.
Afspraak gemaakt met Martine in het Spaans, maar ik kreeg netjes antwoord in het Engels terug via wattsapp.
Ze spreekt nu best redelijk goed Engels naar mijn idee.
Ben eigenlijk niet zo van blond, maar dat bleek donkerblond te zijn.
Ze deed de deur open en ik dacht gelijk wow, wat een mooie vrouw.
Ze is wel groot en breed, maar met formidabele rondingen.
Twee stappen binnen en ik werd verwelkomt met lekker tongzoenen.
Ze vroeg wat ik wilde drinken en kreeg een kleine cola.
Ondertussen geld op tafel gelegd en uit de kleren gegaan.
Het geld bleef tijdens de date onaangeroerd op tafel liggen.
Ik had 45 min geboekt voor 150 €.
Ze kwam weer voor me staan en gingen verder met tongzoenen, haar hand zocht naar mijn paal en die werd daardoor al gauw hard.
Zij trok ook haar kleren uit en er kwamen een paar prachtige volle borsten te voorschijn D of DD met kleine tepels, die natuurlijk ook even gelikt moesten worden.
Ze zakte af naar beneden en begon met pijpen en wat penismassage.
Daarna naar het bed verhuist, meer tongzoenen en aandacht voor haar borsten en tepels, vervolgens verder naar beneden afgezakt naar haar clitoris en begonnen aan een befbeurt.
Ze spreidde haar benen goed, zodat ik haar volledig kon likken.
Ze werd naar mijn idee snel natter en duwde regelmatig haar bekken omhoog.
Dus eerst een en daarna twee vingers in haar natte grotje en haar gevingerd met kom maar bewegingen en ondertussen niet gestopt met het likken van haar clitoris. De bekkenbewegingen werden talrijker , maar ik kreeg niet het idee dat ik haar klaar ging beffen cq vingeren.
Ik stopte met likken en ze bedankte voor de befbeurt.
Vervolgens ik op mijn rug en Martine ging verder met pijpen en dat doet ze erg lekker. Op een gegeven moment vroeg ze condoom of verder met pijpen.
Nou nog effe langer laten pijpen, dat mag ze wel uren doen.
Daarna toch een condoom erom.
Martine on top in cowgirl, haar zware borsten deinden mee op het ritme waarmee ze op mijn paal balanceerde.
Martine wat moe, tijd voor doggy.
Ik staand achter het bed zij op haar knieen op het bed met de benen wat wijder.
Ik kon en mocht lekker doorstoten, maar ik had te weinig gevoel om mijn paal.
Benen van Martine bijelkaar gedaan en ik wijdbeens achter haar, dit voelde beter en strakker aan, maar ik was moe alvorens haar kutje vol te spuiten in het condoom danwel te verstaan.
Ik trok mijn paal terug en Martine verwijderde het condoom en ging pijpen en draaiend mijn pik masseren.
Ik dacht ik spuit zo haar mondje vol, man wat een zaligheid.
Ze hield het vrij lang vol en wat ik graag wilde gebeurde helaas niet, geen bekkie vol zaad.
In een allerlaatste poging heeft Martine nog geprobeerd het er uit te masseren, maar mijn pik wilde zich niet gewonnwn geven, dus dat was dan ook laatste poging.
Nog even gedouched en de kleertjes weer aan.
Martine is er nog 10 dagen en gaat daarna terug naar Barcelona.
Ik hoop dat ik door deze recensie nog wel zelf aan de beurt kom bij haar, want dit was zeker voor herhaling vatbaar.