Recensie Martina, Antwerpen 5,00 ster(ren)

Welkom op Girlsreview.nl

Lid worden van deze geweldige club? Minder reclame? Meld je nu aan!

Registreren

machiavelli

Vaste klant
133
10/06/23
174
10
Algemene beoordeling
5,00 ster(ren)
Intiem
5,00 ster(ren)
Zoenen
5,00 ster(ren)
Tongzoenen
5,00 ster(ren)
Highclass companion
5,00 ster(ren)
Gesproken taal
Spaans
Roker
Nee
Algehele Hygiëne
Uitstekend
Origine
West-Europees
Leeftijd
30-35
Haarkleur
Bruin
Cupmaat
D
Lengte
1.70 m - 1.80 m
Lichaamsbouw
Slank
Duur van bezoek
60 minuten
Link naar advertentie
https://www.redlights.be/prive-ontvangst/dames/real-picture-espanola.html
Totale kosten (in euro)
200
Ik had een beetje zitten dubben of ik niet met een andere dame opnieuw zou afspreken (Laura) maar deze foto's van Martina waren zo verleidelijk dus..
Whatsapp bericht gestuurd en vrij snel antwoord met alle details prijzen extra's etc.
En toen bleek het adres bekend, positief bekend van.. dezelfde Laura die ik daar een paar maanden eerder had bezocht en dit in een zeer aangename setting
afspraak gemaakt
was iets te vroeg maar kreeg wel direct antwoord geef mij nog 15 minuten.
dat werden er minder na 10 minuten berichtje kom maar
Wow...
Die foto's zijn dus 100% echt geen fotoshop niets van dit al
extreem mooie verschijning en waarom moest ik dan wachten
Ze had zich gehuld in een setje met zoveel extra's waarbij ik voor het uitpakken van dit cadeautje ook zijn tijd nodig,
dat zij 10 minuten nodig had om zich in dit setje te hullen snap ik volkomen.
supermooie meid maar ook superlieve meid.
het Engels is beperkt en wij moesten ons jammer genoeg behelpen met Google translate maar aangezien wij ons allebei vanaf moment één amuseerden was dit niet iets wat de stemming ging keren we namen onze tijd innig knuffelend zoenend en GFE vanaf moment één in een conversatie bevonden waarvoor we de tijd namen. via het scherm
nadien even traag alle elementen, jarretel.. kouseband.. etc etc uitgepakt en ondertussen van deze schoonheid genoten en geproefd en alles was zalig heerlijk top
uiteindelijk een sessie waarbij we misschien niet alles gedaan hebben wat op haar mogelijkheden stond ondanks dat we een uur hadden hebben we echt de tijd genomen elkaar te verwennen
een sessie waarbij we allebei genoten en hevig zijn gegaan

Martina vertelde mij waar ze vandaan kwam
ze ontving op hetzelfde adres en dus.. kon het niet missen
ja ik kende haar vriendin uiteraard Laura
na een zalige sessie met Martina, plezierig voor beide partijen dan ook Laura verwittigd en afgesproken om volgende week terug te komen voor een trio.
echt iets om naar uit te kijken

Laatst bewerkt door een moderator:
Algemene beoordeling
5,00 ster(ren)
Intiem
5,00 ster(ren)
Pijpen
4,00 ster(ren)
Zoenen
5,00 ster(ren)
Tongzoenen
3,00 ster(ren)
Highclass companion
5,00 ster(ren)
Extra's
  1. Beffen
Gesproken taal
Engels
Roker
Nee
Algehele Hygiëne
Uitstekend
Origine
Zuid-Europees
Leeftijd
30-35
Haarkleur
Bruin
Cupmaat
D
Lengte
1.70 m - 1.80 m
Lichaamsbouw
Slank
Duur van bezoek
60 minuten
Link naar advertentie
https://www.redlights.be/profiel/martina-3026/
Totale kosten (in euro)
200
Afgesproken met Martina, een beeldschone Spaanse.
Haar foto's zijn accuraat.

Ze is vrolijk en lief. Engels is wat behelpen maar ze maakt een leuke mix van Spaans en Engels en doet goed haar best. We verstonden elkaar meer dan voldoende :).

Accomodatie is heel netjes. Eerst even douchen en dan kon het spel beginnen.
Ze knuffelt en kust goed (hoewel maar zelden tong, vandaar op dat punt minder sterren).
Pijpen deed ze heel goed (met condoom, had ik zo gevraagd op voorhand) en we passeerden door 2 rondes van intens vrijen in een varieteit van standjes.
Masseren deed ze zowel tussen de 2 bedrijven in, als als afsluiter.
Veel GFE- en algemeen goed gevoel bij de date.
5*.

Algemene beoordeling
5,00 ster(ren)
Pijpen
5,00 ster(ren)
Zoenen
4,00 ster(ren)
Tongzoenen
4,00 ster(ren)
Highclass companion
5,00 ster(ren)
Extra's
  1. Klaarkomen in mond
  2. Pijpen deepthroat
  3. Pijpen zonder condoom
Gesproken taal
Engels
Roker
Nee
Algehele Hygiëne
Uitstekend
Origine
Zuid-Europees
Leeftijd
30-35
Haarkleur
Bruin
Cupmaat
C (fake)
Lengte
1.70 m - 1.80 m
Lichaamsbouw
Slank
Duur van bezoek
30 minuten
Link naar advertentie
https://www.redlights.be/prive-ontvangst/dames/real-picture-espanola.html
Totale kosten (in euro)
150
Net een perfecte blowjobervaring gehad bij Martina. Ze werkt in de Joodse buurt en reageert heel aangenaam en vlot via WhatsApp, met sexy .gifjes en toffe smileys.

Ze ziet er erg slank en sierlijk uit, met een pront poepje en oké fake borsten. Haar gezicht is precies ook wat bewerkt maar niks overdreven of smaakloos. Ze droeg een sjieke lingerieset en was vriendelijk. Haar engels is nog niet zo goed maar dat maakt helemaal niets uit als de wil tot communiceren er is, wat bij veel van de andere dvp's ontbreekt.

Ze kust lichtjes op de mond, in het begin niet al te veel tong maar dat kwam snel los. Ze kreeg me daarmee zeer snel staalhard en begon aan het echte blowjobwerk. Ze pijpt gevarieerd en aandachtig. In tussentijd heeft ze vanalle zeer sensuele manieren om de tijd te vullen (als ik te dichtbij orgasme kwam in het begin pauzeerde ze even om op me te komen liggen en te kussen) wat ik erg apprecieerde. De meeste dvp's hebben niet liever dan dat je om ter snelst komt zodat je kan oprotten.

Ze liet me haar facefucken op haar rug op het bed, ze pijpte diep (niet echt deepthroat maar wel op het randje van haar keel) en dynamisch. Na een tijdje voelde ik 'm komen en bracht ik haar mond bij m'n eikel. Ze wilde precies dat ik in haar open mond schoot maar ik wil echt een oral creampie. Ze stak hem er vlot op tijd in en ik kwam kreunend en steunend, waarna ze m'n zaad even in de badkamer ging uitspuwen :)

Voor 150€ kom je bij de meeste dvp's teleurgesteld buiten maar ik was de koning te rijk: een gewillige mond om me op uit te leven, héerlijk.
Grote aanrader.

Terug
Bovenaan Onderaan