Recensie Mary, Kortrijk (Voorheen Hasselt) 4,63 ster(ren)

Welkom op Girlsreview.nl

Lid worden van deze geweldige club? Minder reclame? Meld je nu aan!

Registreren

woopsie2019

Wandelaar
97
16/08/21
110
6
Pijpen
5,00 ster(ren)
Zoenen
5,00 ster(ren)
Tongzoenen
5,00 ster(ren)
Extra's
  1. Beffen
  2. Klaarkomen in mond
  3. Pijpen deepthroat
  4. Pijpen zonder condoom
  5. Squirting
  6. Tussen borsten (russisch)
  7. Vingeren
Gesproken taal
Nederlands
Roker
Ja
Algehele Hygiëne
Uitstekend
Origine
Oost-Europees
Leeftijd
35-40
Cupmaat
E+
Lichaamsbouw
Stevig
Duur van bezoek
60 minuten
Link naar advertentie
https://www.redlights.be/profiel/mary-61
Totale kosten (in euro)
100
Algemene beoordeling
5,00 ster(ren)
Omdat Mary hier op Girlsreview een draadje verdient ... mijn review die ik vorig jaar op h***ers heb geplaatst.

Ik heb al tweemaal een date gehad met Mary in Hasselt en ik kan alleen maar lovend zijn over haar.

Onze laatste afspraak dateert van begin augustus vorig jaar. De locatie waar ze ontvangt is proper en discreet en ook makkelijk bereikbaar met het openbaar vervoer. Voor en na de afspraak kan/moet je je opfrissen en/of douchen in een nette badkamer. Ze deelt de locatie met een andere dame maar ik heb beide keren niemand anders gezien dus er is zeker genoeg privacy naar een eventuele andere bezoeker toe.

Mary zelf is heel vriendelijk. Ze lijkt alles ook met volle goesting te doen en geeft op geen enkel moment de indruk dat ze het doet omdat het moet.Ze heeft een goddelijk (BBW) lichaam en zalige borsten en tepels waar je à volenté mag mee spelen. Tongzoenen is GFE niveau. Ze heeft ook een frisse, kale kut die je mag vingeren, likken en die je (als je je werk goed doet toch) ook kan laten squirten. Heel veel moeite heb ik voor dat squirten nooit moeten doen. Tijdens de laatste date heeft ze tot 3 keer toe gespoten. Liefhebbers van het betere deepthroat werk kunnen bij haar ook zeker hun gading vinden: ze pijpt heel diep (tot in haar keel), heel nat en je mag in haar mondje klaarkomen. Slikken doet ze normaalgezien niet maar tijdens onze laatste date leek het toch of mijn "lading" volledig geconsumeerd was. Ik ben wel nogal heftig klaargekomen dus het kan ook zijn dat ik het gewoon niet gemerkt heb natuurlijk.

Ze gaat soms tijdelijk terug offline en dan staat haar advertentie ook een tijdje niet meer online. Af en toe Redlights checken en dan zie je haar advertentie op een dag wel terug verschijnen.

Samengevat is het een top dame. Voor de prijs moet je het ook niet laten: 100 euro voor 1u ... zotjes
 
Voor de liefhebbers van echt BBW. Was voor mij de eerste keer en goe meegevallen. Stond al geruime tijd op mijn bucketlist :)

Vlot telefonisch afspraak gemaakt. Slovaakse die ontvangt in haar eigen woning. Ze praat goed Nederlands dus makkelijk communiceren. Ze pendelt tweewekelijks tussen haar woonplaats in Tsjechië en Hasselt.

Had afspraakje van half uurtje: prijs/kwaliteit is er prima maar ben in 2021 op andere plaatsen net iets beter gesoigneerd geweest... .

Mary is een lieve meid die je graag (heel) diep en grondig pijpt. Als liefhebber heb ik haar ook laten squirten en na missio afgemaakt in doggy met zicht op haar enorme kont :)

Ik herhaal: voor de liefhebbers een leuk adresje, zeker als je graag lekker wordt gepijpt. Ze kan keelneuken :)
 
Heeft vroeger nog in Zulte gezeten in een bekend huis daar vond het maar povertjes maar is intussen wel 4a5 j geleden misschien is ze beter geworden maar is wat te ver voor mij. Maar als ik ooit nog eens naar Maasmechelen village moet zijn zal ik haar nog eens bezoeken Krijg dan misschien een betere service.
 
Voor wie van volle dames houd, is Mary echt top. Heerlijke grote borsten, een geweldige dikke kont en als je je werk goed doet een lekker spuitende kut. Beste pijpster ooit ook. Zalig...
 
Hoi,,
Ik ken deze dame al een hele tijd,, ik kom er soms 2/3keer in de maand. Zij is 200% een professional!!! Correct met afspraken maken, diensten en prijzen!!
Heel Hyg, lekker sappig,..
Mijn absolute favoriet (en dat weet ze😉)

Behandel ze met respect!!!!
Helemaal mee eens Hekki. T wordt tijd dat ze terug in het land is.
 

is terug blijkbaar...na deze recensies toch ook benieuwd...haar foto's vind ik wel wat raar...op die laatste staat precies een compleet andere griet op?
Die laatste foto's zijn zwaar bewerkt denk ik.
 
Terug
Bovenaan Onderaan