Recensie Maryam, Emmanuela's Angels, Temse 4,00 ster(ren)

Welkom op Girlsreview.nl

Lid worden van deze geweldige club? Minder reclame? Meld je nu aan!

Registreren

Rode panda

Stamgast
464
13/08/21
200
18
Algemene beoordeling
3,00 ster(ren)
Intiem
3,00 ster(ren)
Pijpen
2,00 ster(ren)
Zoenen
1,00 ster(ren)
Extra's
  1. Beffen
  2. Kontlikken door klant
Gesproken taal
Spaans
Algehele Hygiëne
Voldoende
Origine
Afrikaans
Leeftijd
30-35
Cupmaat
B
Lengte
1.60 m - 1.70 m
Lichaamsbouw
Normaal
Duur van bezoek
30 minuten
Totale kosten (in euro)
60
Liefhebbers van een dame die veel lawaai maakt tijdens het neuken moet bij Maryam zijn. Kan dat meisje kreunen zeg
Hoeft niet voor mij. Een beetje is wel genoeg. Blijkbaar is dat haar handelsmerk. Alles in orde zei de man aan de deur. Heel het huis heeft wel meegeleefd denk ik
Teasen met haar lichaam doet ze goed, kussen praktisch niks. Pijpen zeer matig, condoom wordt omgedaan met de mond.
Zij genoot meer van het rimmen van haar kont dan beffen van haar kut. Blijkbaar zat mijn stoppelbaard er voor iets tussen
EN dan neuken: zij on top heel wild en met veel decibels ietsje minder heb ik liever, het lijkt dan of het gespeeld is of houden zij daar een wedstrijdje om ter luidst kreunen
Afwisselend wat Frans, Engels en Spaans
Heeft Marokkaanse roots geloof ik
Herhalingsgevaar is klein
Behoort niet tot de absolute top daar voor mij

Algemene beoordeling
4,00 ster(ren)
Intiem
4,00 ster(ren)
Pijpen
4,00 ster(ren)
Gesproken taal
Engels
Algehele Hygiëne
Uitstekend
Haarkleur
Zwart
Cupmaat
B
Lengte
1.60 m - 1.70 m
Lichaamsbouw
Normaal
Duur van bezoek
30 minuten
Dag
Maandag
Link naar advertentie
https://www.redlights.be/prive-ontvangst/dames/emmanuelas-angels-airco-in-de-kamers.html
Totale kosten (in euro)
60
Vandaag dit huis eens zonder afspraak bezocht, blijkbaar was het een kalm moment want alle 4 de dames werden voorgesteld.
Ik moet zeggen, ze zagen er allemaal goed uit.
Ik koos dan maar voor Maryam, wat een schone dame.
Een klein wasje en mondspoeling en ik mocht plaatsnemen op bed.
Ze kwam over mij hangen zodat ik eens grondig en langdurig haar tepels mocht likken, ze heeft een naturelle b/c cup met vrij grote tepels, ik kon haar eens goed omhelzen en ik had er zin in.
Ze pijpte (zonder condoom) vrij zacht maar vandaag was dat zeker niet erg want ik stond al bijna op exploderen.
Ze smeet haar been over mij en in 69 positie kon ik haar beffen maar na een tijdje liet ik ze stoppen want anders was haar mondje gevuld.
Ze bracht het condoom aan en zette zich met haar kont omhoog zodat ik haar in doggy kon nemen, ik deed het erg rustig aan en vroeg voor een positiewissel op haar.
Ik kon haar oorschelp en kaak zoenen en ze riep fuck me, fuck me.
Niet veel later was het condoom gevuld.
Ze gaf me enkele blaadjes keukenrol en in plaats van dat ze nog een massage gaf, gaf ik haar een massage, ze lag op haar zij met een big smile en ik streelde haar romp, buik, arm en heup.
Ze leek het graag te hebben en tussendoor gaf ik zachte kusjes op haar lichaam.
Ze sprak een beetje Engels en wisselde niet van taal, ze begreep ook wat ikzelf zei.
Ze had een laag lipstick op dus werd er niet op de mond gezoend wat mss een klein minpuntje is maar ik ging wel tevreden buiten.
Tegen mij zei ze dat ze een Spaanse is voor wie er belang aan hecht!

Algemene beoordeling
5,00 ster(ren)
Intiem
5,00 ster(ren)
Pijpen
4,00 ster(ren)
Zoenen
4,00 ster(ren)
Extra's
  1. Beffen
  2. Pijpen deepthroat
Gesproken taal
Engels
Roker
Nee
Algehele Hygiëne
Uitstekend
Origine
Arabisch
Leeftijd
35-40
Haarkleur
Zwart
Cupmaat
B
Lengte
1.60 m - 1.70 m
Lichaamsbouw
Normaal
Duur van bezoek
30 minuten
Dag
Maandag
Totale kosten (in euro)
70
Vandaag ook eens de overstap gemaakt voor maryam te bezoeken. Toegekomen op de parking zag ik veel auto's staan en ik vreesde er al voor dat ik even ging mogen wachten. Na aangebeld te hebben mocht ik dus inderdaad een 20 tal min gaan wachten in de auto's omdat er geen dames meer waren. Erna opnieuw aan de deur geweest en nu waren en 3 dames vrij . Maryam. Luna en katty. Luna was de knapste vond ik maar vond ze redelijk afstandig bij de begroeting. Handje geven vind ik maar zo zo. Je kan op zijn minst vind een zoen op de wang geven. Maryam daarentegen was wel vlot. Zoen op de mond en al direct met haar hand eens voelde aan mijn kruis met een lekkere zwoele knipoog. Ze had er wel zin in gaf ze aan . Lekkere zwarte lingerie droeg ze ook. Dus gevraagd of ik halfuurtje kon boeken met maryam. Daarna meteen alle testosteron vrijgekomen als je deze mag volgen op de trap 🤣🤣. Lekker kontje heeft ze wel. Dus meteen al goed opgewarmd wat al resulteerde in een keihard kroketje. Kon ze wel smaken en ze moest er om lachen. Het ij was meteen gebroken en we knuffelden al meteen. Zoenen mocht op haar mond , nek, wangen en ook haar oren mocht ik likken. Ze kwam er helemaal wild en gek van. Ze genoot er blijkbaar van. Ook kusjes geven op haar buik en haar poesje geilden haar op wat resulteerde dat ze me ook begon te kussen op mijn borstkas en mijn oren begon te likken. Daarna mocht ik mij serieus bezighouden met haar borsten die ik lekker lang mocht kneden en zuigen. Erna mocht ik mij liggen en deed ze het condoom om met haar mondje. Lekker om te zien en persoonlijk vond ik ze wel ok met het pijpen. Ze zwierde kort Erna haar been over mijn gezicht en bood me spontaan haar foef aan. Ze zat volledig met haar foef op mijn aangezicht en porde mij aan haar kut te likken. Ik begon eraan en niet veel later stond ze al in brand 🤣🤣. Roepen dat ze kan als je haar zwakke plek hebt gevonden. Ze kirde van de pret en ze snakte naar adem. 🤣🤣. Jawadde wat een heet kanon is me dat. Erna had ze duidelijk zin in sex want ze wou mij berijden. Ook hier werden de nodige decibels gebruikt en hoop ik dat de buren in de andere kamers er niks van hebben gemerkt 🤣🤣. Voor mij persoonlijk vind ik dat niet storend. Integendeel ik had nog goesting om ze harder te neuken. Erna zijn we dan samen klaargekomen en hebben we nog een babbeltje gedaan. Al bij al toch wel een leuke sessie gehad met myriam die ik wel een knappe dame vind.

Terug
Bovenaan Onderaan