Verslagje van het eerste Masked Secrets of Eyes Wide Shut feestje:
Gezien de grote toeloop begon de ceremonie een kwartier later dan gepland. Er was geen wachtrij meer aan de kassa, maar nog niet iedereen was omgekleed.
Er waren ongeveer twaalf dames die deelnamen aan de ceremonie en een heel wat meer dan verwacht. Het ging her heel stijlvol en sereen aan toe, maar werd niet onnodig gerokken. Doordat de ceremoniedames naakt of met minimale lingerie eindigden, was het toch ontzettend opwindend. Gezien alle andere aanwezigen in cape en masker staan te kijken, maakt het hen op een of andere manier kwetsbaar en onderdanig.
Na de ceremonie kwam het feest vrij vlot op gang. De maskers bleven aan en ze zorgen er duidelijk voor dat mensen zich hierdoor meer durven geven dan ze anders zouden doen. Ik begon samen met en koppel op het grote bed achter de biechtstoel. De dame plaatste zich voor het dubbele bed en keek naar de andere mensen die daar bezig waren. Ondertussen nam ik haar van achter terwijl ik haar borsten kon voelen. Eerst hield ze haar cape nog aan, maar dat was toch wat te warm na enkele minuten en we besloten beiden onze cape uit te doen. De maskers bleven, zoals gevraagd, wel op.
Na enkele minuten draaide ze haar om en had ik een prachtig zicht op haar kutje. Ze plaatste zich op de rand van het bed en ik neukte haar terwijl haar partner naast mij stond. Eigenlijk kon ik zo al spuiten, maar wou echt nog wat andere dingen doen voor ik klaar kwam. Het was in elk geval een heel sympathiek en knap koppel.
Na even een drankje aan de bar en een gesprekje met Lotte VDB wandelde ik door de kamers van het kasteel. Het voelde echt aan als de live-versie van Eyes Wide Shut. De kasteelomgeving met gedimd licht, overal koppels die seks hadden. Soms met twee en een extra man, sommige dames lieten zich door meerderen omringen, mensen die toekeken of meededen. Als je aanwezig was kan je alleen maar bevestigen dat heel sterk op de film leek:
Het was behoorlijk druk in de salons en na even te hebben toegekeken kwam ik bij het afdalen van de trap een jong koppel tegen met een zwartharige sportief meisje. Ze spraken enkel Engels maar wonen wel in België. Ik belande er mee op de ronde matras, samen met haar vriend, Lotte VDB en nog een ander koppel. Terwijl ik het Engelstalig meisje aan het nemen was terwijl ze op haar rug lag, was haar vriend bezig met Lotte. De twee meiden lagen geschrankt tegen elkaar op de ronde matrast. Een man spoot ondertussen zijn lading op Lotte haar borsten.
Toen ook haar vriend klaar kwam vroeg ik of ik op haar mocht spuiten. Ze knikte enthousiast, spreide haar beentjes en ik spoot tot tegen haar kin, haar buikje en borstjes vol. We knuffelden nog even en gingen toen wat vocht bijvullen aan de bar.
Wat ik mooi vond was dat heel wat koppels op het einde gingen blenden met elkaar en de sfeer echt top was. De maskers bleven aan en om 22u45 maakte de ceremoniemeester duidelijk dat het nu echt wel tijd was om naar huis te vertrekken.
Ik ben benieuwd naar de volgende editie.