Reageer op onderwerp

Welkom op Girlsreview.nl

Lid worden van deze geweldige club? Minder reclame? Meld je nu aan!

Registreren

guys, eerlijk :LOL: . Je gaat naar een Thaise massagesalon, welke imago hebben Thaise salons... De topicstarter schrijft dat hij al tig keer bij deze gast komt en elke keer raakt hij al zijn ballen en lid aan.:unsure: Hoe dan?🙌 als ik op mijn buik ligt zijn mijn parts verscholen onder mijn buik... Dus dat is al bijzonder. Als een masseur per ongeluk mijn ballen gaat aanraken hoort hij het wel van me, of voelt het met linkse hoek... Per ongeluk tijdens een massage een penis aanraken? hoe dan? echt bullshit. Dat gebeurt niet per ongeluk. De handdoek wordt precies zo gevouwen/gelegd zodat dat niet voorkomt. Dus de massages hadden al een erotisch/sensueel tintje. Laatste sessie dacht de masseur laat ik kijken of ik verder kom. Geen handdoek - redflag 1. Meerdere keren ballen aanraken - redflag 2,3,4, etc. Omdraaien naakt op de tafel met erectie - no way bij normale massage zonder handdoek = redflag nr 100. Weer lid aanraken = redflag 1000. VOlgens mij had de topicstarter al 100 keer ook bij eerdere sessies kunnen aangeven dat hij hier niet van gediend was.  Hij vindt het geil en lekker en licht met dikke pik op tafel. Prima voor hem toch? misschien leest hij mee. Je kan het daarbij laten per sessie. of je gaat er gewoon niet meer heen, of je doet happy end. Geen goed of fout. Gewoon niet teveel over inzitten.

Kijk ik laat met gewoon nooit door een man masseren. Ik vind de energie van een vrouw altijd fijner, ook bij gewone massages ter ontspanning.. YinYang geen idee, ik vind voor mezelf dat het zo hoort. Vrouw hoort te masseren ;-)

272 Woorden

Terug
Bovenaan Onderaan