WHEM Massage Gent - Nina

Welkom op Girlsreview.nl

Lid worden van deze geweldige club? Minder reclame? Meld je nu aan!

Registreren
Die plaats heeft geen al te beste reputatie. Maar ik vond Nina best wel aangenaam. Bij kenis making direct voorstel gekregen voor een All-In for €150 en echt "alles" kon voor haar. Veel massage is er niet gebeurd want Nina wilt gewoon heel graag sex. Achteraf onder de douche babbelden we nog wat en ze zei dat ze wel tot 5x per dag sex moet hebben of ze word zot. Ik althans heb er geen slechte ervaring aan over gehouden en een uur was zeker een uur.
 
Ad is offline, dus ik weet niet over welke foto's het hier gaat. Mijn ervaring is al een paar jaar geleden, toen leek alles toch te kloppen. In mijn opzicht is ze wel een mooie verschijning, voor wat dat waard is.
 
Welke foto is van Nina?
Ben daar voor corona geweest toen enkel massage mogelijk en matige massage vond ik destijds ik denk dat ik bij de dame op de 4e foto met de zwarte bloemetjes jurk en zwart haar ben geweest.
 
Nina is volgens mij de gene met het zwart leren pakske aan op de eerste foto en de laatste van wie we de blote borsten zien. Nina is blond en heeft de grootste cup maat.

De brunette is Valerie tot zover ik herrinner. Daar ben ik ooit ook bij geweest. Massage was inderdaad matig, maar ze heeft wel een killer body. Aanvankelijk enkel massage mogelijk, maar tijdens de body2body drukte ze haar kut op mijn mond met als gevolg dat dingen snel escaleerden. Niet van haar gewoonte zij ze, maar ze had er gewoon zin in.
 
Oud onderwerp: Hoi . Er is al meer dan 120 dagen geen bericht meer geplaatst in dit onderwerp.
Weet je zeker dat je reactie nog wel relevant is?
Terug
Bovenaan Onderaan