Recensie Massage omgeving Amersfoort 5,00 ster(ren)

Welkom op Girlsreview.nl

Lid worden van deze geweldige club? Minder reclame? Meld je nu aan!

Registreren

marc marc marc

Stamgast
698
05/09/22
2.185
15
Algemene beoordeling
5,00 ster(ren)
Zoenen
3,00 ster(ren)
Massage met hoogtepunt
5,00 ster(ren)
Aftrekken
5,00 ster(ren)
Extra's
  1. Penismassage
Gesproken taal
Nederlands
Algehele Hygiëne
Uitstekend
Origine
Aziatisch
Leeftijd
40-50
Cupmaat
B
Lengte
1.50 m - 1.60 m
Lichaamsbouw
Stevig
Duur van bezoek
60 minuten
Dag
Woensdag
Totale kosten (in euro)
70
Afgelopen woensdag was ik in Amersfoort e.o. bij Li. Een Aziatische dame, al wat ouder (40+) maar zag er zeker wel goed uit. Een dag eerder had ik hard gewerkt en wilde voor mijn vermoeide lijf een massage. Omdat ik wel vaker in deze salon kom, ging ik naakt op de tafel liggen.

Li gaf een professionele massage. Na een half uur voelde ik dat mijn spieren weer lekker los zaten. Vervolgens ging Li over naar een massage van mijn benen en kuiten. Van een absoluut goede klassieke massage kwam na 40 minuten de eerste check. Met een lach raakte ze mijn ballen aan. MMMMM reageerde ik en vroeg of ze over wilde gaan tot een zachte massage.
Zachtjes streelde ze de binnenzijde van mijn benen, mijn ballen, mijn billen en gevoelige plekjes op mijn rug. Ik mocht omdraaien en het zachte masseren ging door, mijn hals, tepels, buik, mijn heupen, binnenzijde benen en nu kreeg ook mijn stijf geworden roede een zachte massagebeurt.

De salon was extreem rustig. Ik was de enige in de salon. Li vroeg of ze de andere dames ook zou roepen. Zonder nadenken zei ik ja. Ik hield mijn ogen dicht om mij te laten verrassen. Vanuit de verte hoorde ik de dames lachend naar mij toekomen. Vervolgens voelde ik overal zachtjes handen over mijn lichaam gaan. Toen ik mijn ogen even open deed, stonden alle drie de dames topless om de massagetafel. Ik liet alles gebeuren tot het moment dat ik mijn sperma recht omhoog spoot. Een deel van mijn zaad belandde op mijn kin.

Als afronding werd ik met warme natte doeken door 6 handen schoon gemaakt. Al met al een verrassende massage ronde. Tijdens de massage heb ik nog wel gevraagd voor pijpen en intiem. Ik denk dat Li dit misschien wel had gewild, maar ik verwacht dat de salon niet verder gaat dan massage met HP.

Laatst bewerkt:
Terug
Bovenaan Onderaan