Algemeen Relaxdreams, Sint-Denijs-Westrem

Welkom op Girlsreview.nl

Lid worden van deze geweldige club? Minder reclame? Meld je nu aan!

Registreren
Vandaag een bezoekje gebracht aan Sonia..
Lekker tongzoenen. Pijpte met volle overtuigen. Spuwde men harde lul vol. Toen haar kutje onder handen genomen.. Goed gebeft en dan gevingerd tot ze klaar kwam.
Dan hoesje erover en doggy hard geneukt. En toen zij op mij gekropen. Kutje vol gespoten.

Deze slet wil ik nog wel eens proberen.

"Wij bieden professionele massages in een warme, schone en prachtig ingerichte villa, waar comfort en discretie centraal staan"
Relaxdreams is blijkbaar veranderd van naam in "Relax Dreams Latinas"
Is er ook iets veranderd aan de verouderde bungalow ??

aan bungalow niets veranderd. Website ook niet altijd up to date. Op site staat trouwens ook nog steeds niks van relaxheaven. Redlight geeft altijd de recentste meisjes weer. Victoria ook inmiddels terug maar toch nu eens Sonia geprobeerd. Was eens aan verandering toe 😉. Zie volgende comment:

Gisteren ook het genoegen gehad een uurtje met Sonia door te brengen.
Had eerst halfuurtje geboekt, maar toen ze binnenkwam en we direct non stop 5 minuten aan het tongzoenen waren, had ik er het volste vertrouwen in en betaalde direct bij voor een uurtje met haar. Hele lieve dame. Wat een mooi figuurtje zeg.
Pijpen inderdaad met veel spuug waarbj ze lekker diep ging. Vervolgens ik haar gebeft en gevingerd tot ze intens klaar kwam. Ze was heel fris en lekker daaronder. Dan zij opnieuw gepijpt en toen rubbertje er rond en wou ze mij berijden. Deed ze super. Dan overgeschakeld naar missio en eerst vooraf terug opnieuw wat gepijpt tussendoor, waarbij ze een kussen onder haar bekken legde zodat ik heel diep kon gaan. Genoot er ook erg van en dat kon ze niet wegsteken. Ook volop tongen tijdens dit alles ondertussen. Toen nog even in doggy doorgebeukt waarbij ze haar elastiekje uit haar haar haalde en ik ondertussen met haar lange haardos kon spelen. Rubbertje vervolgens met een knal volgespoten. Nadien nog uitgebreid geknuffeld op bed. Engels is zeer pover bij haar maar beloofde eraan te werken. Is een echte lieve en een knuffelaar. Vervolgens bood ze nog aan om samen te douchen waarbij zij mij volledig gewassen heeft als een echt moedertje.
Collega wandelaars : behaldel dit meisje aub met heel veel respect want ze verdient dit. Je zou ze zo meenemen naar huis... (PS geen PB sturen met verdere vragen naar mij aub maar zelf eens gaan ervaren 😉)

Laatst bewerkt door een moderator:
Terug
Bovenaan Onderaan