Recensie Massage Marokkaanse dame 4,00 ster(ren)

Welkom op Girlsreview.nl

Lid worden van deze geweldige club? Minder reclame? Meld je nu aan!

Registreren
10
08/02/24
8
2
Algemene beoordeling
4,00 ster(ren)
Intiem
4,00 ster(ren)
Pijpen
4,00 ster(ren)
Zoenen
5,00 ster(ren)
Massage met hoogtepunt
4,00 ster(ren)
Aftrekken
4,00 ster(ren)
Tongzoenen
4,00 ster(ren)
Highclass companion
4,00 ster(ren)
Extra's
  1. Beffen
  2. Pijpen deepthroat
  3. Tussen borsten (russisch)
  4. Vingeren
Gesproken taal
Nederlands
Algehele Hygiëne
Voldoende
Origine
Arabisch
Leeftijd
30-35
Haarkleur
Zwart
Cupmaat
E+
Lengte
1.60 m - 1.70 m
Lichaamsbouw
Normaal
Duur van bezoek
60 minuten
Totale kosten (in euro)
250
Ik ben een tijdje met regelmaat bij een Marokkaanse langsgeweest voor een massage. De bedoeling was bij een andere Belgische dame maar die had dat tijdstip geen plek maar haar collega wel (zelde appartement )Heb er lang over gedacht maar nu toch maar een recensie al hou ik het vooralsnog anoniem.

Ik weet niet goed of ik ze met naam en plaats kan benoemen want weet niet of ze hier last mee kan krijgen gezien in de advertentie staat "geen sex". Als de reacties me kunnen overtuigen zal ik erover nadenken de naam en link erbij te plaatsen. Denk dat ze toch baas over haar eigen lichaam is en als ze dit zelf wilt (en voor een flink bedrag extra) dat ze toch zelf bepaald.

Eerst een aantal keren in het appartement in een wijk in Antwerpen geweest. Ze is een prachtige Marokkaanse dame met een (voor mij) prachtig lijf en grote naturel borsten en ongeschoren poes (mooi begroeid, geen wild bos). Ze spreekt gebrekkig Belgisch maar dit doet niets af aan het geheel. Ze is heel vriendelijk. De gang van zaken is heel kenmerkend op de buik beginnend waar ze goed haar best doet met masseren (en in je oor hijgt). Ik hou ervan om wanneer toegestaan ook een beetje terug te plagen en ze werd hier knettergeil van merkte ik al snel. Dit merk je op een heel aparte manier, waar ik verder niet over uitwijd. Uiteraard na de helft van de tijd ongeveer draaien en ging ze al snel met mn jongeheer aan de gang. Tijdens de eerste keer gaf ze op het eind ook aan dat ze best sex zou willen een andere keer. Nu weet ik niet of ze dit meende (nu geen tijd meer). De keer erna ging de rem eraf en heb ik haar bevredigd en veilige sex gehad. De portemonnee.moet wel flink getrokken worden! De keren erna, ineens op een nieuwe locatie idem, en het lijkt wel of ze helemaal wild van me wordt, want in de douche erna heb ik het idee dat ze gerust weer een keer wilt. Éen ding vraag ik mezelf steeds af: het lijkt of ze geen clitoris meer heeft....Met alle respect, maar zijn er meer die dezelfde ervaring hebben, met een vrouw van Arabische afkomst?

Ik weet het is een beetje een klote recensie maar de kenners weten wel over wie ik het heb maar weet niet zo goed wat de (on geschreven) regels zijn, wanneer een dame iets aanbiedt wat niet in de advertentie staat.

Gewoon even nieuwschierig of er meer zijn met dezelfde ervaring...

Terug
Bovenaan Onderaan