WHEM Massage met een erotisch tintje - Lier

Welkom op Girlsreview.nl

Lid worden van deze geweldige club? Minder reclame? Meld je nu aan!

Registreren
Deze advertentie dook vorige week plots weer op bij mijn favorieten op RL en toen stond de naam Caro er even bij om heel snel daarna te veranderen in Debby. Het is dus wel iemand die ooit nog geadverteerd heeft maar volgens mij dan wel al redelijk lang geleden.
 
Deze advertentie dook vorige week plots weer op bij mijn favorieten op RL en toen stond de naam Caro er even bij om heel snel daarna te veranderen in Debby. Het is dus wel iemand die ooit nog geadverteerd heeft maar volgens mij dan wel al redelijk lang geleden.
Klopt wat je zegt, heeft destijds nog bij body2balance in Turnhout massage gegeven onder de naam Caro, ben aantal keren bij haar geweest, nadien een 3 tal keer in Lier.
Is toen gestopt met erotische massage.
Gaf goede massages met veel teasing was toen tegen meerprijs meer mogelijk.

Van zodra ik kan ga ik ze is een bezoekje brengen ☺️
 
Klopt wat je zegt, heeft destijds nog bij body2balance in Turnhout massage gegeven onder de naam Caro, ben aantal keren bij haar geweest, nadien een 3 tal keer in Lier.
Is toen gestopt met erotische massage.
Gaf goede massages met veel teasing was toen tegen meerprijs meer mogelijk.

Van zodra ik kan ga ik ze is een bezoekje brengen ☺️

Wat was er zoal meer mogelijk bij u?
Ben er in het verleden enkele keren geweest en toen gaf ze, ondanks enorm veel teasing, altijd wel aan dat intiem absoluut niet mogelijk was?
 
Als ik ga voor een goei massage zit ik nooit te vissen of meer mogelijk is. Als er in een advertentie staat "Geen intiem"... hoe duidelijk kan het zijn? Bij Thai weet je dat er meer kan, mits extra ... no money, no honey... er zijn toch genoeg adresjes waar je wel all in kan gaan.
 
Als ik ga voor een goei massage zit ik nooit te vissen of meer mogelijk is. Als er in een advertentie staat "Geen intiem"... hoe duidelijk kan het zijn? Bij Thai weet je dat er meer kan, mits extra ... no money, no honey... er zijn toch genoeg adresjes waar je wel all in kan gaan.
Ik ben al bij zaken geweest waar staat geen intiem in de advertentie , hangt soms nog op de deur van de kamer ook nog en toch leuke intiem daar gehad 👍
 
Ben er vorige week een uurtje bij geweest,
heeft inderdaad gewerkt in Lille.
werkt nu tijdelijk terug enkele dagen in de week. Voor mij was het zoals ik graag heb, lekker teasen en heerlijke b2b. lingam op het einde heel goed en intens. Ze nam zelf mijn hand om haar ook te strelen. Mooie meid die haar best doet om je een leuke tijd te geven en nadien tijd voor een douche en babbel.
Mij ziet ze zeker terug. niet te lang wachten want gaat dit niet lang doen vrees ik, ze heeft het financieel nodig momenteel ...
 
Terug
Bovenaan Onderaan