Massage Olie ?

Welkom op Girlsreview.nl

Lid worden van deze geweldige club? Minder reclame? Meld je nu aan!

Registreren

peter296

Newbie
2
04/04/23
0
Beste,
Ik zou weleens een Thaise massage (met Happy end ) willen hebben, maar wat mij nogal tegenhoud is dat ik eigenlijk niet weet wat voor Olie en of zeep ze gebruiken.
Gebruiken ze doorgaans neutrale zeep en olie (zonder geur) of moet je hier speciaal naar vragen.
Of is dat bij deze massage salonnen standaard dat ze geurloze olieen en zepen gebruiken?
Ik zit er natuurlijk niet thuis op te wachten dat ik moet motiveren waarom ik opeens naar lavendel ruik LOL.

groeten,
Peter
 
Dat hangt ervanaf. Zul je moeten vragen.
Ook douchen met lavendel/bloemetjesguer etc veroorzaakt hetzelfde probleem.
Ben wel eens bij een dame geweest die noteerde dat ze bij klanten wel of geen parfum moest opdoen. Vond ik we lok, maar ze was daarna weg. Dus vrij zinloze actie, maar wel attent. Daarnaast heeft ze dus een compleet logboek van telefoonnummers met de opties. Minder fijn.
 
Ik vraag altijd wat ze gebruiken. Voor mij liefst zo neutraal mogelijk ivm thuissituatie. Het is me weleens gebeurd dat het tot achter mijn oren zat, en dan is het fijn dat er niet een of ander lavendelluchtje aan zit.
 
Niet alleen een heerlijk geurtje is mogelijk. Een rookgeur en knoflookgeur (Thaise dame) heb ik ook wel eens gratis erbij gekregen. Je doet er alleen weinig aan.:confused:
 
In een goede massage salon is het geurloos. Of je kunt je na afloop douchen met geurloze douche gel. Zou wat zijn als je met een of ander geurtje naar buiten moest. Kies een goede salon.
 
Oud onderwerp: Hoi . Er is al meer dan 120 dagen geen bericht meer geplaatst in dit onderwerp.
Weet je zeker dat je reactie nog wel relevant is?
Terug
Bovenaan Onderaan