Algemeen Massage Salon Enschede

Welkom op Girlsreview.nl

Lid worden van deze geweldige club? Minder reclame? Meld je nu aan!

Registreren
Ik ben ook benieuwd naar Maya en wat er met haar mogelijk is naast de massage.
Jammer dat er geen foto's van de dames specifiek op de site staan, ik houd van slanke dames, absoluut niet van vollere dames. Blijft zo dan toch wel een gokje.
 
Onlangs mijn ervaring hier gepost, echter door de mod. verwijderd. Omdat het geen echte "recensie"was volgens de regels van dit forum . Dit, ondanks dat de dame al een paar keer benoemd werd hier. Had nog geen tijd/ zin om het nogmaals te doen.
 
Massage met hoogtepunt
5,00 ster(ren)
Gesproken taal
Nederlands
Algehele Hygiëne
Uitstekend
Origine
West-Europees
Leeftijd
40-50
Cupmaat
D
Lengte
1.50 m - 1.60 m
Duur van bezoek
60 minuten
Dag
Dinsdag
Link naar advertentie
https://www.sexjobs.nl/erotische-massage/nederlandse-topmasseuse-lea_7967006
Totale kosten (in euro)
100
Afgelopen dinsdag bij Lea geweest voor een heerlijke massage met hp. Had van te voren even gebeld. Kon meteen terecht. Werd ontvangen door de gastvrouw en begeleidt naar de de Saharakamer. Hier meteen afgerekend, met haar, voor een uur. Kreeg ook nog wat te drinken aangeboden. Zij ging Lea voor me halen. Lea is een kleine vrouw met een grote boezem en een twents accent. Op haar haar lichaam vind je enkele tatoeages, niets voor mij, maar dat zegt niets over de kwaliteiten van het masseren. Masseren was echt top. Moest oppassen dat ik niet in slaap zou vallen. Je merkt dat ze toch al wel een tijdje in dit wereldje meedraait. Na 45 minuten kon ik het niet meer houden. Na ff gedouched en gepraat te hebben voldaan richting huis gegaan. Mocht je meer willen dan alleen massage zul je dat zelf kenbaar moeten maken. Zij begint er niet over. Ga zeker nog eens terug.
 
Terug
Bovenaan Onderaan