Massage SKW vraag, eerste bezoek

Welkom op Girlsreview.nl

Lid worden van deze geweldige club? Minder reclame? Meld je nu aan!

Registreren

Kleine

Newbie
1
12/01/22
0
Hallo,

Eerste post hier en heb een praktische vraag. Vorige week eens rond gewandeld daar en 3 dames waren totaal mijn ding maar toch niet durven binnen stappen.

Ik vind het leuk om mooie grote vrouwen een rug, benen massage te geven, 15-20 minuten massage en ze daarna langs achteren te nemen.
Met pijpen heb ik weinig. Mooie dames masseren maakt me veel geiler ;-)
Kan ik hiervoor terecht in het skw en wat is een redelijke prijs voor laat ons zeggen 30-40 minuten gezelschap?
En hoe vraag je dit aan het raam? Neen ik wil geen massage ik wil u masseren haha.

Je zal al wel gemerkt hebben dat ik weinig ervaring heb...

Hello my name is (kleine) my kink is to massage beautiful lady's like you. and after i''ve given you a massage i'd like doggy style sex ??

Gewoon aan kloppen en vragen. Je word waarschijnlijk super zenuwachtig tijdens dat je het doet... en als het niet gaat loop je gewoon weg en zie je haar nooit meer...

Zorg dat je duidelijk bent! Want grote kans dat het even een misverstand wordt dat JIJ degene bent die haar gaat masseren en niet andersom.😜 Zullen ze verder geen probleem vinden en voor een half uurtje aan de ramen betaal je normaal gesproken 100,-. De eerste keer zo duidelijk je wensen bespreken is lastig maar als je het eenmaal gedaan hebt wordt het alleen maar makkelijker. Succes met je zoektocht!

Oud onderwerp: Hoi . Er is al meer dan 120 dagen geen bericht meer geplaatst in dit onderwerp.
Weet je zeker dat je reactie nog wel relevant is?
Terug
Bovenaan Onderaan