Algemeen Massagewereld Heerlen, Maastricht en Weert (Algemeen) 4,00 ster(ren)

Welkom op Girlsreview.nl

Lid worden van deze geweldige club? Minder reclame? Meld je nu aan!

Registreren
Deze Anouk ?

 
Vanaf januari sluit vestiging Maastricht definitief zijn deur

Ik mis in dit linkje 1 gebeurtenis: de opnames voor de tv serie Flikken in MW Maastricht. Dan moet je je inhouden als je voor de TV dat herkent en je kijkt niet alleen. Zelfde toen MW Weert in beeld kwam bij een nieuwsreportage over een warme zomer. Dan ben je toch erg geneigd te reageren als je de stem van een masseuse herkent en het lichaam in beeld niet het hare is. Niet handig om te reageren als je niet alleen kijkt.
 
Ik mis in dit linkje 1 gebeurtenis: de opnames voor de tv serie Flikken in MW Maastricht. Dan moet je je inhouden als je voor de TV dat herkent en je kijkt niet alleen. Zelfde toen MW Weert in beeld kwam bij een nieuwsreportage over een warme zomer. Dan ben je toch erg geneigd te reageren als je de stem van een masseuse herkent en het lichaam in beeld niet het hare is. Niet handig om te reageren als je niet alleen kijkt.
nooit gezien, weet je toevallig welk seizoen dit was?
 
Ik mis in dit linkje 1 gebeurtenis: de opnames voor de tv serie Flikken in MW Maastricht. Dan moet je je inhouden als je voor de TV dat herkent en je kijkt niet alleen. Zelfde toen MW Weert in beeld kwam bij een nieuwsreportage over een warme zomer. Dan ben je toch erg geneigd te reageren als je de stem van een masseuse herkent en het lichaam in beeld niet het hare is. Niet handig om te reageren als je niet alleen kijkt.
Zou ik ook wel willen weten. Flikken wel eens een keer gezien bij een club 7Sins in Maaseik. Maar zowel Weert als Maastricht heb ik nooit voorbij zien komen. Idd leuk met spem en lichaam wat je stelt ;)
 
Heren dank!
Op basis van jullie positieve berichten en natuurlijk de foto's een afspraak gemaakt met Anouk in Weert.
Inderdaad een minder jonge dame, maar ben zelf 56 dus zou erg trots zin om naast haar door de stad te paraderen.
Een leuke lieve dame met een prachtig lichaam.
We hebben heerlijk van en met elkaar genoten. Door alle positieve spanning kwam ik veel te vroeg. Geen probleem na beetje schoonmaken gingen we gewoon verder. De tijd vloog voorbij dus half uur bijgeboekt en nogmaals heerlijk klaar gekomen.
Herhaling? Ja heel graag.
 
Hoi,

Wie zijn de toppers in massagewereld Heerlen ?

Ik ben paar keer bij Barbara geweest.
Tijd voor wat afwisseling.
Als ik naar de foto's kijk en teksten lees vind ik moeilijk te kiezen.
Heel lang geleden in Eindhoven geweest bij Chayenne en Bo, ook toppers.
 
Terug
Bovenaan Onderaan