Bekijk de onderstaande video om te zien hoe je onze site als een web app op je startscherm installeert.
Opmerking: this_feature_currently_requires_accessing_site_using_safari
Lid worden van deze geweldige club? Minder reclame? Meld je nu aan!
RegistrerenIk heb daar al meegemaakt dat we met meerdere bezoekers tegelijk zaten en de dames zich voorstelde en dan maar hopen dat je voorganger niet jou keuze voor je neus wegkaaptIk neem aan omdat er dan te weinig dames beschikbaar zijn en/of dat er te weinig klanten komen. Althans: dat vertelden ze me in Weert vlak voor hun zaterdagsluiting.
En ik meen dat in Soest MW op zondag dicht is vanwege de vergunning.
Overigens (en ik zie geen algemene draad over MW Nijmegen) vind ik MW Nijmegen een prima salon; leuke gastvrouw en vaak een goede keus uit dames.
Enige nadeel vind ik wel dat er tijdens het voorstellen weinig discretie is. Ik ben wel eens midden in een voorstelrondje gestoord door iemand die toen binnen kwam. Het liefste zie ik het zoals in Eindhoven/Soest; waar het voorstellen met iets meer privacy gepaard gaat.
Dat hadden ze bij de verbouwing toch beter moet oplossen. Ik had een afspraak en e.e.a. liep wat uit. Daardoor heb ik er zeker een half uur gezeten (ik was zelf ook iets te vroeg) en heb toch met enige verbazing en gene gekeken hoe e.e.a. in zijn werk ging.Ik heb daar al meegemaakt dat we met meerdere bezoekers tegelijk zaten en de dames zich voorstelde en dan maar hopen dat je voorganger niet jou keuze voor je neus wegkaapt![]()