Masturberen onder werktijd

Welkom op Girlsreview.nl

Lid worden van deze geweldige club? Minder reclame? Meld je nu aan!

Registreren
Valt mee (of tegen😄) dat nog niet één van meiden hier op het forum reageert.
Das nog wel een interessante.

Die 60% van de mannen geloof ik gelijk, even masturberen onder werktijd is heel makkelijk even tussendoor te doen.

Maar de vrouwen doen het met 57% ongeveer net zo vaak. Terwijl ik toch echt de indruk heb dat masturbatie voor een vrouw toch een iets groter projectje is dan voor een man. Uiteraard heb ik die informatie slechts uit tweede hand maar dat zou toch een grotere aanslag op je werkdag zijn dan voor mij als man.
 
Das nog wel een interessante.

Die 60% van de mannen geloof ik gelijk, even masturberen onder werktijd is heel makkelijk even tussendoor te doen.

Maar de vrouwen doen het met 57% ongeveer net zo vaak. Terwijl ik toch echt de indruk heb dat masturbatie voor een vrouw toch een iets groter projectje is dan voor een man. Uiteraard heb ik die informatie slechts uit tweede hand maar dat zou toch een grotere aanslag op je werkdag zijn dan voor mij als man.
Voor mij raak je hier iets waar ik mezelf ook vaak op betrap: niet weten hoe het in de vrouwenwereld precies zit. Duurt het inderdaad langer voor een vrouw klaarkomt als ze masturbeert? Of kan ze het ook binnen enkele minuten? Volgens mij ligt het aan de vrouw. Heb van diverse vrouwen begrepen dat ze nog sneller klaar kunnen komen dan de gemiddelde man..... Vrouwen hebben naar ik invul meer mogelijkheden om even vlug een speeltje te gebruiken om snel tot een orgasme te komen. Dus dames op dit forum: graag jullie meningen!

Thema`s over masturberen in combinatie met "uit de tweede hand" is geen masturberen. :ROFLMAO::ROFLMAO::ROFLMAO:
 
Werk in een Nederlands ziekenhuis, in een grote havenstad.
Over ziekenhuizen gesproken, ongeveer een jaar geleden ben ik onverwachts opgenomen in het ziekenhuis met een levensbedreigende situatie. Nou heb ik in mijn jeugd wat traumatische ervaringen opgedaan, met ziekenhuizen en verplegend personeel.
Wat mij opviel dat ik het nog een soort van sexy vond die verpleegsters in uniform. Ik heb wel respect gekregen voor deze dames en heren, ik zou niet graag in hun schoenen willen staan.
Het heeft niks met masturberen te maken, maar ik wilde het toch even delen.
 
Oud onderwerp: Hoi . Er is al meer dan 120 dagen geen bericht meer geplaatst in dit onderwerp.
Weet je zeker dat je reactie nog wel relevant is?
Terug
Bovenaan Onderaan