Recensie Mati, Gent, Belgradostraat 35/37 5,00 ster(ren)

Welkom op Girlsreview.nl

Lid worden van deze geweldige club? Minder reclame? Meld je nu aan!

Registreren
19
28/03/22
7
4
Intiem
5,00 ster(ren)
Pijpen
5,00 ster(ren)
Zoenen
5,00 ster(ren)
Gesproken taal
Nederlands
Roker
Nee
Algehele Hygiëne
Uitstekend
Origine
Zuid-Amerikaans
Leeftijd
40-50
Haarkleur
Zwart
Cupmaat
C
Lengte
1.60 m - 1.70 m
Lichaamsbouw
Normaal
Duur van bezoek
30 minuten
Shift
Middag
Dag
Vrijdag
Totale kosten (in euro)
50
Algemene beoordeling
5,00 ster(ren)
Deze namiddag had ik even een kort moment vrij en aangezien ik in de buurt was, besloot ik om een van mijn favoriete buurten van mijn stad te bezoeken. Ik had maar een uurtje vrij en besloot de eerste DVP die mij in het oog sprong, te bezoeken. Ik parkeer meestal in de Keizer Karelstraat en kom langs de Belgradostraat binnengewandeld. Deze knappe dame sprong mij in het oog omdat ze op de dorpel zat om van het zonnetje te genieten. Ik besloot haar aan te spreken, in het Engels. Direct werd ik vriendelijk onthaald en meegenomen naar achteren. Ze vroeg of ik van hier was en ze sprak Nederlands!! Ze vertelde dat ze van de Dominicaanse Republiek kwam en in Nederland had gewoond. Om eerlijk te zijn het deed ferm deugd om eens Nederlands te kunnen praten met een DVP! Het maakte alles nog extra intiemer. Na een vlotte, totaal niet geforceerde babbel, gingen we op bed liggen en babbelden verder. Ze vroeg wat ik lekker vond. We begonnen met heerlijk pijpen, dan girl on top, waarbij ze mer haar prachtig lichaam lekker op mij ging liggen en mij heerlijke kussen in de hals en op de mond gaf! Lekker op het gemak, niet overhaast om er vanaf te zijn. Uiteindelijk ben ik in deze positie klaargekomen, waarna ze niet direct van mij ging en het zalig genieten was. Daarna nog gezellig gekletst over vanalles en nog wat, geen oppervlakkig geklets. Ik vroeg haar leeftijd (ik schatte haar eind de 30), maar ze was midden de 40. Ik val op iets oudere, ervarendere vrouwen, waardoor ik het nog opwindender vond!
Ik had zelfs het geviel dat ze er zelf van genoten had.
Jammer dat ik maar voor een halfuurtje kon. Ik ga sowieso terug en dan sowieso voor een uur! Ik vind haar een aanrader!!!
 
Oud onderwerp: Hoi . Er is al meer dan 120 dagen geen bericht meer geplaatst in dit onderwerp.
Weet je zeker dat je reactie nog wel relevant is?
Terug
Bovenaan Onderaan