WHEM May Gent

Welkom op Girlsreview.nl

Lid worden van deze geweldige club? Minder reclame? Meld je nu aan!

Registreren

Fred99

Newbie
19
03/01/22
6
4
Heeft er iemand ervaring met May uit Gent? De prijs lijkt me hoog voor de mogelijkheden die ze heeft aangeduid, zou ze echt kinky en geil zijn?
 
Heb er toch eens mee afgesproken maar ik had het beter niet gedaan. Ze noemt zich een blowjobqueen maar het was meer trekken dan pijpen. Neuken was redelijk maar het mag niet te lang duren. Ze ziet er wel jong uit maar ze rookt helaas ook en staat redelijk vol met tattoos. Ik had beter naar de ramen geweest, daar vind je knappere dames die je beter verwennen voor veel minder geld.
 
Heb al een paar keer met haar afgesproken. We hebben stevig geneukt en ze was supergeil. Tattoes zijn meestal niet mijn ding, maar was wel mooi bij haar. Ze is deftig en verzorgd. In tegenspraak naar hierboven, ze pijpt echt lekker : - )
 
ik heb May leren kennen via afspraakjes en heb ondertussen 2 hele leuke dates met haar gehad.

May is volledig mijn type qua uiterlijk en persoonlijkheid dus dat is al een serieus pluspunt.
Ze is open en eerlijk en spontaan, bij haar wordt er geen bandwerk afgeleverd maar ze staat voor veel open en geniet er zelf ook echt van wat voor mij ook belangrijk is.

Als de klik er is en de hygiëne zit goed en je begint elkaar wat te kennen na meerdere dates dan denk ik dat er veel mogelijk is bij May.


met mij heeft ze zeker een vaste klant erbij.
 
Ze heeft zelf ingezien dat pijpen haar ding niet is, pijpen is nu verdwenen uit de mogelijkheden in haar profiel. Ook zoenen staat er niet meer bij...
Een studente is ze trouwens niet meer, ze werkt gewoon, maar dat brengt niet veel op dus ze moet wel wat bijklussen.
 
Reactie van DVP:
Hi, ik ben May zelf en deze persoon verspreid verkeerde informatie. Ik studeer wel nog bijvoorbeeld, maar werk parttime. Ik pijp en kus ook. Dit brengt wel schade toe naar mijn reputatie. Ik denk ook niet dat ik ooit met deze persoon heb afgesproken.
 
Ik er mee proberen afspreken, maar opeens geen antwoord meer.
Een uur voor de date dan maar gestuurd via WhatsApp dat ik ik annuleer omdat ik geen respons kreeg, en maar goed ook. Want op het moment van de date was het zelf nog niet gelezen.
Heel onbetrouwbaar als je het mij vraagt, maar ze ziet er wel mooi uit.
Misschien dat ik later nog eens probeer af te spreken, maar ik ga ook eerst wat verdere reacties afwachten hier.
 
Wat een soepje geworden hier. Ik tracht wat duidelijkheid te scheppen. Er zijn 2 dvp's In gent die May heten. De 1 adverteert als aziatische May. Ze is 33 jaar en werkt bij Kya. Ze is 1m72 en heeft geen tattoos. Met haar heb Ik geen ervaring. De andere is 26 jaar en veel kleiner van gestalte. Ze heeft ook meerdere tattoos. Ze ontvangt enkel op kamers In gent. Met haar heb Ik positieve ervaring! Zeker het proberen waard. Lekkerste tiener tietjes die Ik ooit gezien heb! 1m55 en 55kg denk ik. Momenteel geen profiel op redlights. Wel soms zoekertje op afspraakjes. Voor zover Ik zag heeft zij dus geen aziatische roots en is ze gewoon lekker oervlaamse meid! Zijn jullie mee?
 
Terug
Bovenaan Onderaan