Recensie Maya 23j roe , Verversrui 22/4 nachtshift 4,00 ster(ren)

Welkom op Girlsreview.nl

Lid worden van deze geweldige club? Minder reclame? Meld je nu aan!

Registreren

nachtlampke

Vaste klant
Forumpionier
104
12/07/21
85
15
Intiem
4,00 ster(ren)
Pijpen
4,00 ster(ren)
Zoenen
3,00 ster(ren)
Gesproken taal
Engels
Roker
Ja
Algehele Hygiëne
Voldoende
Origine
Oost-Europees
Leeftijd
18-25
Haarkleur
Zwart
Cupmaat
C
Lengte
1.60 m - 1.70 m
Lichaamsbouw
Normaal
Duur van bezoek
20 minuten
Shift
Avond/Nacht
Dag
Vrijdag
Totale kosten (in euro)
50
Algemene beoordeling
4,00 ster(ren)
Vrijdagnacht onder het motto , eens iets anders te willen bezoeken dan de gekende meiden !!
Dan toch bij haar binnengestapt om eens iets anders op de strijkstok te hebben ! Haar kamer ligt op de tweede verdieping waar we starten met het overhandigen van de 50 euro en het wasje ! Maya zegt 23 jaar te zijn en van duits-roemeense afkomst , het is niet het knapste snoetje van de glazen buurt maar haar body had een aantrekkingskracht op mij ! 2mooie stevige borsten waar mee gespeeld mag worden en waar geen silicone inzit , eenmaal op het smalle bed beland startte ze met wat zachte strelingen en nadien wanneer hij bijna op volle sterkte was werd het condoom aangebracht en begon ze zachtjes te pijpen , voor verschillende onder ons zal het misschien wat te zacht zijn , ik kon het wel goedvinden !! Daarna is ze over mij gekomen en na een tijdje zijn we gewisseld naar missionaris om nog eens lekker te kunnen doorstoten vooraleer klaar te komen ! Daarna beide een wasje en terug in de kleren gedoken , nog een kort praatje gehad met haar en daarna weer de donkere nacht in !!
Niet naar de extra's gevraagd !
Herhalingsgevaar ? Deze dame zal mij nog wel eens over de vloer krijgen !
 
Laatst bewerkt:
Is dit de Maya die vroeger in de ss stond, beetje schuin tegenover de ingang van vt? want die zie ik niet meer. lang zwart haar, klein, beetje mollig lichaam, wat tats, lekkere borsten, en superlekker 😛
 
Is dit de Maya die vroeger in de ss stond, beetje schuin tegenover de ingang van vt? want die zie ik niet meer. lang zwart haar, klein, beetje mollig lichaam, wat tats, lekkere borsten, en superlekker 😛

Neen, jij bedoelt de Maya die vroeger op SS 35 stond. Zij staat nu in de avond/nacht op SS 30/2 maar ik weet niet of zij nu aanwezig is.
 
Neen, jij bedoelt de Maya die vroeger op SS 35 stond. Zij staat nu in de avond/nacht op SS 30/2 maar ik weet niet of zij nu aanwezig is.
Thanks👍 die bedoel ik inderdaad, als je die zonder make-up ziet... als 2 druppels water met haar hond 🐶 persoonlijk zou ik er dan snel voorbij lopen, met make-up daarentegen 😛😛 echt bizar het verschil.
 
Daarnet deze juffrouw nog eens bezocht , na onze daad vertelde ze dat ze nog ongeveer 2 weken blijft , dan gaat ze drie weekjes op verlof om dan begin juli terug te starten met haar nachtwerk !!
 
Dit mooie meisje is zeer vriendelijk en doet moeite om een gesprek aan te knopen. Ze wast zich ook zeer uitgebreid. De minpunten zijn het overdreven gekreun en je moet extra betalen voor beffen. Toch is het een aanrader want je kan goed doorstoten en ze pijpt met veel gevoel.
 
Deze meid gaat er eventjes tussenuit , de laatste nacht dat ze werkt is van 16 op 17 januari , ze start terug op 9 maart !
Zaterdag maya nog eens een bezoekje gebracht en toen melde ze dat ze efkes naar haar familie gaat in haar thuisland
 
Terug
Bovenaan Onderaan