Recensie Maya, Brussel, Rue d'Aerschot 132 rechts 4,00 ster(ren)

  • Onderwerp starter Voormalig lid 3744
  • Startdatum

Welkom op Girlsreview.nl

Lid worden van deze geweldige club? Minder reclame? Meld je nu aan!

Registreren
V

Voormalig lid 3744

Guest
Intiem
4,00 ster(ren)
Pijpen
4,00 ster(ren)
Gesproken taal
Engels
Roker
Ja
Algehele Hygiëne
Voldoende
Origine
Oost-Europees
Leeftijd
18-25
Haarkleur
Donkerblond
Cupmaat
B
Lengte
1.70 m - 1.80 m
Lichaamsbouw
Normaal
Duur van bezoek
15 minuten
Shift
Avond/Nacht
Dag
Donderdag
Totale kosten (in euro)
50
Algemene beoordeling
4,00 ster(ren)
Dit meisje bezocht. Moet eerlijk zeggen in brussel kom ik niet graag omdat de meeste meisje niet veel service geven. Echter was het bij deze dik ok. 25 jarige meid uit roemenië. Al enkele jaren in belgië. Vriendelijk in omgang en heel mooie borsten. Pijpen deed ze goe en berijden ook. Ook heeft haar kamer 2 persoonsbed en in brussel kom je dat niet vaak tegen. Is wel leuker dat je ruimte hebt dan in een klein kruipkot te moeten neuken. Verder was ze geen klokkijkster. Ik zou als ik nog is in Noord ben passeren. En dat heb ik niet vaak bij de meisjes van Brussel
 
Intiem
4,00 ster(ren)
Pijpen
4,00 ster(ren)
Gesproken taal
Engels
Algehele Hygiëne
Voldoende
Origine
Oost-Europees
Leeftijd
18-25
Haarkleur
Donkerblond
Cupmaat
E+
Lengte
1.60 m - 1.70 m
Lichaamsbouw
Slank
Duur van bezoek
15 minuten
Shift
Ochtend
Dag
Dinsdag
Totale kosten (in euro)
50
Algemene beoordeling
4,00 ster(ren)
ik ben gisteren (di 30-11) ook bij deze dame geweest en toen stond ze op raam 134. Ziet er echt fantastisch mooi uit, en achter het raam leken haar borsten ook flink, maar het is binnen altijd maar weer afwachten hoe ze er zonder ondersteuning uitzien. Welnu, deze borsten zijn echt een van de mooiste die ik ooit gezien heb, veel meer dan de B die mijn voorganger haar toedicht, dit is minstens een D neigend naar E, en het mooiste is, ze zijn echt :p:p:p. Ze is daarnaast heel slank, dus het resultaat is echt een fantastische aanblik ! Spreekt goed engels en is erg vriendelijk in de omgang, maar helaas bleef de service een beetje achter bij haar looks, want met name aan de borsten mocht je nauwelijks zitten, terwijl dat toch net haar 'distiguishing points' zijn. Goed, ze heeft me lekker gepijpt en ik heb haar toen genomen, de sex is voor verbetering vatbaar, maar alleen om dat fantastische figuur nogmaals te mogen aanschouwen zou ik terug gaan!

PS.
  • Ze werkt alleen in de ochtend
  • Ik dacht dat ze Maria heette, maar dat kan ook Maya geweest zijn, toen ik haar bezocht stond ze op raam 134, een dag later ben ik nogmaals door de straat gelopen, toen stond ze op 142, ook s'ochtends
 
Is dit Maya die de nacht shift doet in Gent? Ik weet dat er tot over 1 jaar/6 maand een Maya werkte in Brussel (Roemeens en leeftijd zou ook kloppen) ze draagt inderdaad een zwarte lingerie.. Kan iemand haar meer beschrijven aub?
 
Oud onderwerp: Hoi . Er is al meer dan 120 dagen geen bericht meer geplaatst in dit onderwerp.
Weet je zeker dat je reactie nog wel relevant is?
Terug
Bovenaan Onderaan