Recensie Maya Den Haag 3,50 ster(ren)

Welkom op Girlsreview.nl

Lid worden van deze geweldige club? Minder reclame? Meld je nu aan!

Registreren
4
16/12/23
4
2
Algemene beoordeling
5,00 ster(ren)
Intiem
4,00 ster(ren)
Pijpen
5,00 ster(ren)
Zoenen
3,00 ster(ren)
Aftrekken
5,00 ster(ren)
Extra's
  1. Klaarkomen op lichaam
  2. Pijpen deepthroat
  3. Pijpen zonder condoom
Gesproken taal
Engels
Roker
Ja
Algehele Hygiëne
Uitstekend
Origine
Oost-Europees
Leeftijd
25-30
Haarkleur
Blond
Cupmaat
D
Lengte
1.60 m - 1.70 m
Lichaamsbouw
Normaal
Duur van bezoek
30 minuten
Dag
Maandag
Link naar advertentie
https://beta.kinky.nl/advertenties/7207568-maya
Totale kosten (in euro)
150
Vandaag voor het eerst bij Maya in Den Haag geweest. Maya reageerde erg leuk op Whatsapp en bood de mogelijkheden aan. Langs gegaan voor 30 minuten inclusief pzc.

Toen in eenmal aankwam kreeg ik goede instructies en ontving ze in een heel mooi appartement. Ze had een schooluniform aangetrokken. Maya is onwijs lief en knap, ze heeft een lekker lichaam.

Maya trok mijn broek uit en begon meteen met pzc. Hij werd helemaal naar binnen gewerkt en voorzien van nodige spuug.

Sex was ook goed, uiteindelijk na pzc gekomen.

Maya is lief, leuk en ziet er goed uit. Voor mij was het pzc echt zo lekker dat ik zeker nog een keer terug ga!

Maya is vanaf morgen tijdelijk terug naar Moldavie maar komt daarna weer terug.

Algemene beoordeling
2,00 ster(ren)
Intiem
3,00 ster(ren)
Pijpen
3,00 ster(ren)
Zoenen
2,00 ster(ren)
Massage met hoogtepunt
1,00 ster(ren)
Aftrekken
3,00 ster(ren)
Extra's
  1. Beffen
  2. Speciale kleding verzoek
  3. Vingeren
Gesproken taal
Engels
Roker
Ja
Algehele Hygiëne
Voldoende
Origine
Oost-Europees
Leeftijd
30-35
Haarkleur
Blond
Cupmaat
C
Lengte
1.60 m - 1.70 m
Lichaamsbouw
Slank
Duur van bezoek
30 minuten
Dag
Vrijdag
Link naar advertentie
https://www.kinky.nl/advertenties/7207568-maya
Totale kosten (in euro)
100
Ik had er van te voren mede op basis van voorgaande review meer van verwacht. Begon met een dikke koortslip op haar lip. Kan ze niet zoveel aan doen, maar had het fijn gevonden als ze dat van te voren had gezegd (doe ik zelf wel altijd) omdat ik daar gevoelig voor ben. Kledingverzoek niet helemaal zoals gevraagd uitgevoerd. Het is de dame van de foto's, maar ik miste de sprankeling in haar gezicht die je wel op de foto's zag. Dame rookt volgens mij en dat ruik je uit haar mond. Haar ogen stonden erg lodderig, kan zijn dat ze wat ziekjes was of dat ze iets gerookt had. Verschillende standjes gedaan en bij doggy rook het niet fris. Dame is van onder niet heel strak en ik had moeite om haar goed te voelen. Van te voren via de app was ze heel aardig, tijdens de date liep het een beetje stroef….kan zijn dat we geen klik hadden. Vooraf bij haar gecheckt of ze goed kon masseren, waarop ze antwoordde dat ze dit heel goed kon. In de praktijk bleek dit denk ik wel de slechtste massage die ik ooit heb gehad en duurde nog kort ook. Alles bij elkaar een misser wat mij betreft.

Terug
Bovenaan Onderaan