Recensie Maya - Diane's Secret, Den Haag 5,00 ster(ren)

Welkom op Girlsreview.nl

Lid worden van deze geweldige club? Minder reclame? Meld je nu aan!

Registreren

Anoniempert

Newbie
11
20/10/21
17
2
Intiem
5,00 ster(ren)
Pijpen
4,00 ster(ren)
Zoenen
3,00 ster(ren)
Aftrekken
4,00 ster(ren)
Tongzoenen
2,00 ster(ren)
Extra's
  1. Beffen
  2. Vingeren
Gesproken taal
Engels
Algehele Hygiëne
Uitstekend
Leeftijd
25-30
Haarkleur
Donkerblond
Cupmaat
B
Lengte
1.60 m - 1.70 m
Lichaamsbouw
Normaal
Duur van bezoek
30 minuten
Link naar advertentie
https://www.ds-girls.nl/dame/?girlName=Maya
Totale kosten (in euro)
80
Algemene beoordeling
5,00 ster(ren)
Ik heb een paar weken terug een half uurtje met Maya doorgebracht en ik moet zeggen, het was de 80 euro meer dan waard! Maya is een prachtige verschijning, een leuk koppie (wel iets te veel make-up naar mijn smaak) en een prachtig lichaam. Hele mooie, zachte borsten en een goed kontje.

Op de kamer vroeg ik aan haar of er nog bepaalde dingen waren die ze niet wilde of niet deed, maar gelukkig kwam er niks op wat ik niet verwachtte. Ik vroeg of ze zoent, dat doet ze en dat doet ze wel aardig, toen vroeg ik of ze ook tongzoent maar daar kreeg ik niet echt antwoord op.
Pijpen doet ze erg goed en ze doet zeker haar best, al lukt deepthroaten haar niet helemaal. Daarna heb ik haar gebeft, ze heeft een erg mooi poesje die erg fris was.

Vervolgens kroop ze bovenop en mijn god, ze is strak! Ze doet heel erg haar best en toont heel veel enthousiasme tijdens de seks. Tussendoor een beetje zoenen wat een beetje stroef gaat, maar ik heb erger meegemaakt. Heel soms zoende ze toch met tong maar heb niet te veel verwachtingen. Nog eventjes van positie veranderd met haar onderop. Dan merk je wel dat ze erg strak is, ze had een beetje moeite met de juiste hoek vinden om zelf zo comfortabel mogelijk te zijn. Als je wat groter geschapen bent dan merk je wel dat je niet altijd alles er in kan krijgen omdat je tegen het einde aan stoot.

Achteraf nog een kort, gezellig gesprek met met haar gehad en vervolgens weer naar huis gegaan.

Groot herhalingsgevaar! Het is jammer dat (tong)zoenen met haar niet heel denderend is, maar de inzet die zij toont maakt een hoop goed.
 
Oud onderwerp: Hoi . Er is al meer dan 120 dagen geen bericht meer geplaatst in dit onderwerp.
Weet je zeker dat je reactie nog wel relevant is?
Terug
Bovenaan Onderaan