Recensie Maya, Gent, Vanderdoncktdoorgang 19 3,50 ster(ren)

Welkom op Girlsreview.nl

Lid worden van deze geweldige club? Minder reclame? Meld je nu aan!

Registreren
For what it's worth bedankt @Brabus07_2.0 om je review te schrijven, en ik hoop dat deze blijven volgen ondanks negatieve reacties die je op een publiek forum niet kan vermijden.

Reviews en ervaringen uitwisselen is waar dit forum om draait. We helpen onze medemens aan betere ervaringen met de dvp's, en zorgen ervoor dat negatieve ervaringen vermeden worden.
Ik twijfelde om een recensie te plaatsen en mijn ervaring met Maya te delen omdat ik me bewust was dat mijn bezoeken niet standaard zijn waardoor mijn review kan opvallen.. Heb het toch gedaan en gewoon alles eerlijk invullen omdat ik dacht iets bij te dragen hiermee.. Het was mijn eerste of tweede recensie van de weinige dat ik doe.
 
Ik zou nu niet een gigantisch bedrag willen betalen en liever verdelen over meerdere ervaringen maar iedereen doet wat hij wil of waar hij zich goed bij voelt of het meest content mee is, toch vind ik het best wel sneu dat sommigen die nooit geen recensies schrijven en alleen maar klagen en zagen en kritiek hebben op andere leden over wat ze moeten doen of niet moeten doen, ik vraag mij dan af bezoeken ze zelf geen dames of mogen wij het niet weten want kritiek geven is het gemakkelijkst en geld verbrassen is relatief, een luxe wagen kopen die 50000 euro meer kost dan een andere wagen kun je ook geld verbrassen noemen, het is maar hoe je het bekijkt!
 
Ik bekijk de raamprostitutie een beetje als een betalende dienst voor low bugetklanten met normale wensen. Als er dan kapitaalkrachtigeren met honderden euro's zwaaien dan verzieken ze de markt en de meisjes in mijn ogen. En dan zijn ze nog trots op de perversiteiten waartoe ze het meiske overhaald hebben met hun 'dirty money'.... Keuze genoeg toch in clubs of privé?????
Dit is een algemene opmerking hoor....
Case closed.....
 
Brabus, doe wat je wilt en laat zo'n zeurpieten maar klagen op het internet. Zo'n mensen maken enkel misbruik van het belastingsgeld en als ze naar buiten komen, komen ze op elke mooie wagen krassen maken uit jaloezie. Ik ben alleszins blij voor jou dat je uit een moeilijke financiële bent geraakt en dit kan uitgeven zoals jij dit zelf wilt.
 
Beter geen discussies over centjes, heren, of we moeten er iets nuttig uit kunnen leren.

Niemand werkt namelijk gratis, de dames zitten hier feitelijk alleen maar om geld te verdienen en iedereen geeft aan hen wat en wanneer die dat wil geven. Op dat vlak zijn we allemaal dezelfde idioten.
 
De meisjes achter de ramen hebben niet altijd een gemakkelijk leven (gehad). Door persoonlijke omstandigheden is dat nu eenmaal de job die ze moeten doen, of willen doen.

Ze zijn er voor jullie, heren. Ze zijn gevers van aandacht, affectie, zorg,...
Ik snap de redenering wel over de verrekening naar het aantal standaardbezoekjes. Maar ik ben ook blij te lezen dat er al es een dame, Maya in case nu, een meevaller kreeg.
Zij zal zich daar ook voor ingespannen hebben. En misschien haar dag es vroeger hebben kunnen afronden of een factuur sneller hebben kunnen betalen.

En dan nu Idd terug over naar de heren die Maya bezochten en hun inhoudelijke ervaringen willen delen.

(Moest er even uit, want de ramen lijken me niet evident. Als dvp uit een privéhuis krijgen we soms al onfrisse heren en mindere ervaringen. Denk altijd dat dat het achter het raam x 5 is. Chapeau dames !)

Bijna weekend 😍
Eef
 
De meisjes achter de ramen hebben niet altijd een gemakkelijk leven (gehad). Door persoonlijke omstandigheden is dat nu eenmaal de job die ze moeten doen, of willen doen.

Ze zijn er voor jullie, heren. Ze zijn gevers van aandacht, affectie, zorg,...
Ik snap de redenering wel over de verrekening naar het aantal standaardbezoekjes. Maar ik ben ook blij te lezen dat er al es een dame, Maya in case nu, een meevaller kreeg.
Zij zal zich daar ook voor ingespannen hebben. En misschien haar dag es vroeger hebben kunnen afronden of een factuur sneller hebben kunnen betalen.

En dan nu Idd terug over naar de heren die Maya bezochten en hun inhoudelijke ervaringen willen delen.

(Moest er even uit, want de ramen lijken me niet evident. Als dvp uit een privéhuis krijgen we soms al onfrisse heren en mindere ervaringen. Denk altijd dat dat het achter het raam x 5 is. Chapeau dames !)

Bijna weekend 😍
Eef
Klopt helemaal, we denken er aan mannen dikwijls niet aan of staan er soms niet bij stil maar de dames hebben (soms) echt wel moeilijke tijden. Ook heel veel respect voor de meisjes hoe ze soms omgaan met (onrespectvolle) mannen soms ook. Denk maar aan de dronken en agressieve mannen die dikwijls hun problemen van thuis meenemen en hun frustraties dan botvieren op de meisjes, dan zijn ze verwonderd dat ze er na een paar weken of maanden mee kappen. Maar wie laat er zich wel graag de huid volschelden of zelfs slaan? Heb respect voor de dames en als je al eens een mindere ervaring hebt, zet het van u af en zoek een andere dame. Wie weet beleef je dan wel de ervaring van je leven.
 
Ik denk dat vele meisjes héél wat meer verdienen dan jullie denken en dat ze al vlug verslaafd raken aan het makkelijke (???) geld waardoor ze niet echt meer uit zijn op een normale job hoor.......het is eerder een keuze voor véél geld verdienen op hopelijk korte tijd en dan verslaafd raken aan dat geld en de bijhorende luxe en levensstijl....
ik heb altijd respect gehad voor al de meisjes die ik in mijn lange wandelcarrière heb bezocht. Je moet er nu echter ook niet teveel compassie mee hebben hoewel er natuurlijk uitzonderingen zijn. En meestal voel je dat wel vlug aan...
 
Oud onderwerp: Hoi . Er is al meer dan 120 dagen geen bericht meer geplaatst in dit onderwerp.
Weet je zeker dat je reactie nog wel relevant is?
Terug
Bovenaan Onderaan