Recensie Maya (Hon), Den Haag, Doubletstraat 39 k2 4,29 ster(ren)

Welkom op Girlsreview.nl

Lid worden van deze geweldige club? Minder reclame? Meld je nu aan!

Registreren
Ik ben na mijn eerste recensie nog een keer teruggeweest, het blijft fantastisch om haar te rimmen, maar haar aftrek-kunsten vielen nu eigenlijk toch wel tegen. Ik denk dat ik bij mijn eerste recensie een beetje verblind was door het contrast tussen het eerste geklungel met een condoom eromheen en de tweede keer met baby-olie die daarmee vergeleken veel beter was (plus natuurlijk de opgekropte geilheid waarmee ik rondliep).

Ik heb ook het idee dat ze me liever niet ziet terugkeren want als ik nu langs haar raam loop blijft ze opvallend langs me heen kijken.

Niet zeker of ik er nog een keer een bezoekje aan waag.

Algemene beoordeling
3,00 ster(ren)
Intiem
3,00 ster(ren)
Pijpen
3,00 ster(ren)
Aftrekken
3,00 ster(ren)
Gesproken taal
Engels
Roker
Ja
Algehele Hygiëne
Voldoende
Origine
Oost-Europees
Leeftijd
40-50
Haarkleur
Blond
Cupmaat
D (fake)
Lengte
1.70 m - 1.80 m
Lichaamsbouw
Slank
Duur van bezoek
20 minuten
Shift
Ochtend
Dag
Maandag
Totale kosten (in euro)
40
Bij deze dame geweest. Ze had heel veel te vertellen en te klagen. Alles was ok, maar niet echt bijzonder. Achteraf ook heel veel te vertellen.

Herhalingsgevaar 40%

Laatst bewerkt:
Algemene beoordeling
4,00 ster(ren)
Pijpen
4,00 ster(ren)
Extra's
  1. Beffen
  2. Pijpen deepthroat
  3. Vingeren
  4. Kontlikken door klant
Gesproken taal
Engels
Roker
Ja
Algehele Hygiëne
Uitstekend
Origine
Oost-Europees
Leeftijd
35-40
Cupmaat
C (fake)
Lengte
1.60 m - 1.70 m
Duur van bezoek
30 minuten
Shift
Ochtend
Dag
Maandag
Totale kosten (in euro)
80
Al lange tijd geen recensie meer geschreven maar Maya wel regelmatig bezocht. Zo ook vanmorgen na haar de laatste weken om diverse redenen misgelopen te zijn. Bezoekje naar beide tevredenheid met beffen, baffen , diep vingeren en pijpen afgerond met kommertjes beiderzijds. Ze heeft me een heerlijk half uurtje bezorgd

Oud onderwerp: Hoi . Er is al meer dan 120 dagen geen bericht meer geplaatst in dit onderwerp.
Weet je zeker dat je reactie nog wel relevant is?
Terug
Bovenaan Onderaan