Recensie Maya, Kerkrade 1,00 ster(ren)

Welkom op Girlsreview.nl

Lid worden van deze geweldige club? Minder reclame? Meld je nu aan!

Registreren

Doctorp

Wandelaar
28
10/01/22
24
10
Intiem
1,00 ster(ren)
Pijpen
1,00 ster(ren)
Aftrekken
1,00 ster(ren)
Gesproken taal
Duits
Algehele Hygiëne
Onvoldoende
Origine
Zuid-Amerikaans
Leeftijd
25-30
Haarkleur
Zwart
Cupmaat
B
Lengte
1.60 m - 1.70 m
Lichaamsbouw
Slank
Duur van bezoek
20 minuten
Dag
Woensdag
Link naar advertentie
https://www.kinky.nl/vrouwen/prive-ontvangst/kerkrade/4995185-maya
Totale kosten (in euro)
150
Algemene beoordeling
1,00 ster(ren)
Mijn eerste officiele review, heb veelal positieve ervaringen gehad en ook wel eens een dikke tegenvaller.
Deze keer was echter te erg, zonde van het geld maar dan had ik maar sneller moeten reageren toen ik aan de deur stond.
Ze ontvangt trouwens in Heerlen en dus niet in Kerkrade.
Anyway....uiteraard begon het met bekende liedje.
Rij maar naar deze straat en app me dan maar, uiteindelijk een kleine routebeschrijving gekregen om vervolgens een stukje te lopen naar haar achterdeur.
Ok prima, gemakkelijk te vinden, maar toen begon het.
Degene die de deur open maakte was duidelijk niet degene van de foto.
Ik heb van te voren nog gezocht via reverse image en heb niet direct iets kunnen vinden dus geloofde op zicht wel in haar foto, vooral omdat ze onlang nog geupdate foto's erop had gezet die weliswaar een filter hadden, maar duidelijk wel de meid van de overige foto's was. (de kinky foto's, de SJ foto zijn sinds vandaag opeens veranderd)
Maar nee hoor, degene die open maakt was het duidelijk niet.
Ze was niet heel mooi om eerlijk te zijn, maar goed de nood was hoog en ik dacht nog dat het truukje wel zou lukken.
Met wat gemompel waarvan ik al dacht dat het Duits was naar boven gelopen en daar begon ze direct over geld.
Voor een half uurtje was het plotseling 150 euro zonder condoom, ik direct aangegeven dat ik geen seks zonder condoom wilde maar goed voor dat geld zou ze wel zonder pijpen.
Dat heeft ongeveer 5 minuten geduurd en was meer met de hand dan echt daadwerkelijk pijpen.
De condoom had ze trouwens al uit de verpakking klaarliggen toen ze begon.
Ik heb daarna nog een kleine 10 minuten geprobeerd om mijn gedachten op nul te zetten en even stevig te neuken, maar goed dat kon ze allemaal niet aan.
Continue klagen over "schmerzen", niks mocht, en ze had werkelijk een zodanig zuur gezicht dat ik gewoon geen zin meer had.
Ben gestopt, haar verteld wat ik ervan vond en ben vertrokken.
Mijn fout om naar binnen te gaan.
Maar hoop dat ik jullie kan behoeden voor deze fout.
Gewoon niet doen, er is genoeg te vinden, maar sla deze over als je lekker wilt seksen voor je geld.
 
Laatst bewerkt:
Stond hier ook al wat langer op mn verlanglijst :)
De nieuwe foto's hadden me overtuigd om een afspraak te maken.
Is een behoorlijk tegenvallertje gebleken.
Sometimes you win, sometimes you lose
 
Anyway....uiteraard begon het met bekende liedje.
Rij maar naar deze straat en app me dan maar, uiteindelijk een kleine routebeschrijving gekregen om vervolgens een stukje te lopen naar haar achterdeur.
Weet je toevallig nog in welke straat je moest komen opdraven ? Heb momenteel ook mijn oog laten vallen op een dame die in Heerlen ontvangt, maar lees niet zo'n positieve reviews van dames die in die straat ontvangen.
 
Oud onderwerp: Hoi . Er is al meer dan 120 dagen geen bericht meer geplaatst in dit onderwerp.
Weet je zeker dat je reactie nog wel relevant is?
Terug
Bovenaan Onderaan