Recensie Maya, King Thai Massage,Tienen 5,00 ster(ren)

Welkom op Girlsreview.nl

Lid worden van deze geweldige club? Minder reclame? Meld je nu aan!

Registreren

Dave1974

Stamgast
Forumpionier
275
02/07/21
95
10
Zoenen
3,00 ster(ren)
Massage met hoogtepunt
5,00 ster(ren)
Aftrekken
5,00 ster(ren)
Anaal bij klant
4,00 ster(ren)
Highclass companion
3,00 ster(ren)
Extra's
  1. Klaarkomen op lichaam
  2. Penismassage
  3. Vingeren
Gesproken taal
Nederlands
Roker
Nee
Algehele Hygiëne
Uitstekend
Origine
Aziatisch
Leeftijd
30-35
Haarkleur
Zwart
Cupmaat
D
Lengte
1.50 m - 1.60 m
Lichaamsbouw
Slank
Duur van bezoek
30 minuten
Dag
Donderdag
Totale kosten (in euro)
60
Algemene beoordeling
5,00 ster(ren)
Vlot afspraak kunnen maken. Aanbellen aan de deur in drukke straat. Niet echt discreet.
Had een lange slanke dame aan de deur verwacht(Tina).
Er kwam echter een Thaise schone van 1m55 de deur openen, Maya dus.
Gezien in zo zin had in massage mee naar boven gegaan.
Afrekenen en bed op.
Heerlijke massage. Met lekkereborsten in olie over me, kutje over m'n lul strelen.
Mocht haar ook lekker kneden,en met haar poesje spelen.
Lekker hard rukken en met ballen spelen terwijl.
Spoot lekker over haar borsten.
Alles proper gemaakt en dan nog lekkere been en rugmassage waarbij ze ook wel m'n sterretje masseerde en m'n ballen kneep.
Warme propere douche na massage!
Halfuur betaald en 45 min binnen geweest.
Ik heb nieuw favoriet adres. Volgende keer hoop ik Tina te treffen om vergelijking te maken.
 
Is het nodig om een afspraak te maken, of kun je ook spontaan langsgaan? Ik werk in Tienen en mijn middagpauze lijkt me dan ook een geschikt moment. Ik lees dat het er vrij goed is. Bij de vorige eigenaar ben ik er ooit geweest, maar dat is al heel lang geleden.
 
Het is altijd beter een afspraak te maken . probeer anders eens via Whatsapp
Is het nodig om een afspraak te maken, of kun je ook spontaan langsgaan? Ik werk in Tienen en mijn middagpauze lijkt me dan ook een geschikt moment. Ik lees dat het er vrij goed is. Bij de vorige eigenaar ben ik er ooit geweest, maar dat is al heel lang geleden.
Ik zou voor de zekerheid een afspraak nemen , het kan er druk zijn . ff bellen of via whatsapp
 
Maya werkt hier al een tijd niet meer. Haar vervangster is ook al weer weg. En Tina kan je beter mijden. Is puur om geld te doen en je zo snel mogelijk weer buiten te hebben.
 
Maya komt terug einde deze maand en Tina om het geld te doen .....noem me 1 dame in de massagewereld die het niet doet voor het geld .
Smaken verschillen maar voor mij is Tina een topmadam
 
Gelijk welk beroep we uitoefenen, we werken allemaal voor het geld uiteraard. Alleen zijn er die hun werk graag doen en anderen helemaal niet en soms zit het daar ergens tussenin. Alle dames doen het voor het geld uiteraard, maar sommigen doen hun werk graag en anderen niet. Die laatsten zijn te vermijden en daarvoor is dit forum een nuttige bron van informatie.
 
Standaardprijs is happy end enkel met de hand. Beetje spijtig daar je voor hetzelfde geld bij andere massagesalons wel oraal verwend wordt. Anders was dit een goed prijs/kwaliteit alternatief en zagen ze me zeker nog terug.
 
Oud onderwerp: Hoi . Er is al meer dan 120 dagen geen bericht meer geplaatst in dit onderwerp.
Weet je zeker dat je reactie nog wel relevant is?
Terug
Bovenaan Onderaan