Recensie Maya, La Caresse, Gent 2,00 ster(ren)

Welkom op Girlsreview.nl

Lid worden van deze geweldige club? Minder reclame? Meld je nu aan!

Registreren

Stoofvlees

Vaste klant
Forumpionier
161
08/07/21
292
10
Intiem
2,00 ster(ren)
Pijpen
3,00 ster(ren)
Extra's
  1. Beffen
Gesproken taal
Engels
Roker
Ja
Algehele Hygiëne
Onvoldoende
Origine
Oost-Europees
Leeftijd
30-35
Haarkleur
Zwart
Cupmaat
A
Lengte
1.70 m - 1.80 m
Lichaamsbouw
Mollig
Duur van bezoek
30 minuten
Shift
Middag
Dag
Maandag
Totale kosten (in euro)
100
Algemene beoordeling
2,00 ster(ren)
Vandaag in Gent geweest en ik dacht het Glazen Straatje te bezoeken, daar waar het allemaal voor mij is begonnen. Volgens het plannetje is het La Caresse, dus ik dacht dat het Evlyn zou zijn die hier lovende reacties krijgt.
Echter de dame stelde zich voor als Maya, uit Hongarije maar met een West-Vlaamse tongval. Ik denk dat er al een topic is maar op een ander adres, dus hierbij deze recensie....
Ze vroeg wat ik wou, en ik zei "ik heb 100 euro dus verras me", tja toch wel een kleine teleurstelling, hygiëne was ondermaats, het corset ging niet uit, dus de borsten waren moeilijk te zien/bereiken.
Pijpen was goed, maar te kort, beffen dan maar, met de lichte smaak van glijmiddel...
Dan intiem missionaris, ik moet wel toegeven dat ze nog strak is, dus extra glijmiddel.
Ik vroeg dan om naar doggy te gaan, ik heb goed kunnen doorgestoten, was niet slecht.
Na afloop een vochtig doekje, en dat was het...

Dan dacht ik dat er nog iets ging komen, maar nee, de resterende tijd werd vol gepraat met complot theorieën, de Nasa was de atmosfeer aan het leegzuigen....:oops:, fervent supporter van de Hongaarse premier, en ga zo maar door.
Was het slecht? Ik weet het niet maar zeker geen 100 euro waard.
Ze heeft wel prachtige ogen...

Kortom ik had beter nog wat langer rondgekeken.
 
Ik heb die maya vroeger ook nog bezocht.
Inderdaad heel knap meisje maar ik zag ze vorige week ook zitten in het glazen straatje en dit was totaal niet meer het meisje die ik vorig jaar bezocht heb. Ze zat er verweesd bij en sip. Precies helemaal van de kaart ook en totaal geen enthousiasme. Ik had er eerlijk gezegd compassie mee. Jammer toch van zo een fleurig meisje naar een wrak kan veranderen.
 
Oud onderwerp: Hoi . Er is al meer dan 120 dagen geen bericht meer geplaatst in dit onderwerp.
Weet je zeker dat je reactie nog wel relevant is?
Terug
Bovenaan Onderaan