Recensie Maya Lopez Kranenburg 5,00 ster(ren)

Welkom op Girlsreview.nl

Lid worden van deze geweldige club? Minder reclame? Meld je nu aan!

Registreren

hance

Newbie
12
13/10/21
5
1
Intiem
4,00 ster(ren)
Pijpen
5,00 ster(ren)
Zoenen
4,00 ster(ren)
Aftrekken
4,00 ster(ren)
Gesproken taal
Spaans
Roker
Nee
Algehele Hygiëne
Uitstekend
Origine
Zuid-Europees
Leeftijd
18-25
Haarkleur
Zwart
Cupmaat
A
Lengte
1.60 m - 1.70 m
Lichaamsbouw
Slank
Duur van bezoek
30 minuten
Dag
Maandag
Totale kosten (in euro)
80
Algemene beoordeling
5,00 ster(ren)
Maya uit Kranenburg is een nieuwe ster in de omgeving van Nijmegen.
Nieuw in de zin van dat ik ze tot op heden niet eerder heb opgemerkt.

Vandaag kennis mogen maken en moet bevestigen dat Maya het meisje van de foto's is
en niet onbelangrijk ook zo lief is als dat ze uitstraat.
Lekker fris en fruitig en goede zin!
Behandel haar met respect en je zult genieten van het moment.

De taal kan een barrière zijn omdat de dame Spaans / Portugees spreekt maar google translate maakt een boel goed.
Overigens is de taal in dit segment altijd hetzelfde dus mag het sowieso geen probleem zijn.

Het appen gaat prima dat kan in alle talen. Telefoonnummer gaat hierbij.
Locatie is redelijk discreet. ik ga zeker nog eens langs maar dan voor een uurtje!
 
Ik heb ook voornemens haar te gaan bezoeken en heb inmiddels contact gehad. Ze geeft aan dat ze in haar advertentie deepthroat en pijpen zonder condoom aan, komen daar extra kosten voor bi? Dat maak ik uit haar reactie niet helemaal op, ze gaf aan indien hygiene goed was dat ze het zonder pijpt, alleen of er extra kosten bijkomen laat ze open en is deepthroat ook werkelijk deep?
Op de foto's ziet ze er in ieder geval heel mooi uit, kom haar ook op kinky tegen onder Nijmegen.
 
Laatst bewerkt:
Recensie voor wie het wilt weten van een Duits forum.
Vertaald met google translate.
____________________________________

Contact opnemen via WA, eenvoudig. Duits en/of Engels.
Na afspraak, adres bij benadering, instructies ter plaatse tot aan de deur, perfect.
Het parkeren van de auto is geweldig. Discreet.
Welkom vriendelijk en vrolijk.
Zeer mooie jonge vrouw. Foto's zijn accuraat en actueel. Niet helemaal slank, maar wel mooie rondingen, zoals duidelijk te zien is op sommige foto's.
Een beetje knuffelen tijdens het staan en op bed.
Direct rubber erop, al zit het er nog niet helemaal.. en 3 minuten direct doorgeblazen, Flutschi, en hoppa opgezadeld..
Niets ZK! Zelfs niet in de mond. (Als ze sympathiek waren, zeiden ze, blijkbaar niet. Ik heb heel zorgvuldig gefokt, maar werd afgewezen. (Ja, gedoucht, tanden gepoetst, Menthos, alles schoon.))
Pijpen was middelmatig, seks ook. Algehele service is oke.
Ze probeert nog steeds een beetje te ontdooien, te likken. Het ging zo... Het hielp maar een klein beetje.
Nogmaals Flutschi, fles werkte niet goed, enigszins stressvol. Toen was de zendeling regelrecht klaar. Tussendoor werd het rubber meerdere malen gecontroleerd.
Krijg een kleine massage van haar, oké.
Weer 23 minuten buiten.

Geen klik voor mij.
Naar mijn mening te duur voor de service, er zijn betere voor minder op dezelfde afstand, of beter iets verder.
Geen herhaling voor mij.
Misschien past het beter bij anderen.
 
Terug
Bovenaan Onderaan