Recensie Maya, Privé Nathalie, Brasschaat 3,00 ster(ren)

Welkom op Girlsreview.nl

Lid worden van deze geweldige club? Minder reclame? Meld je nu aan!

Registreren

TonyS1974

Wandelaar
95
17/01/22
102
22
Intiem
4,00 ster(ren)
Pijpen
4,00 ster(ren)
Zoenen
4,00 ster(ren)
Massage met hoogtepunt
4,00 ster(ren)
Aftrekken
4,00 ster(ren)
Tongzoenen
4,00 ster(ren)
Highclass companion
3,00 ster(ren)
Extra's
  1. Beffen
  2. Klaarkomen op lichaam
  3. Penismassage
  4. Pijpen zonder condoom
  5. Vingeren
Gesproken taal
Overig
Roker
Ja
Algehele Hygiëne
Voldoende
Origine
Zuid-Amerikaans
Leeftijd
18-25
Haarkleur
Zwart
Lengte
1.50 m - 1.60 m
Lichaamsbouw
Slank
Duur van bezoek
60 minuten
Dag
Woensdag
Totale kosten (in euro)
150
Algemene beoordeling
3,00 ster(ren)
Leuk Spaanstalig meisje, die echt geen woord Engels begrijpt. Dus 1 uur is alleen maar seks en niet meer dan dat. Ze mag er zijn. Haar lichaam is in de juiste proporties. Ze is jong, maar niet onervaren. Ze laat alles met haar doen en je kunt helemaal los gaan. Maar een echte klik is er niet. Ze zoent lekker mee, pijpt zonder condoom. Alles was goed...en toch...geen enkele communicatie en dat is jammer. Geen herhaling.
 
Gisteren ook voor Maya gekozen voor halfuurtje, was echt tegen haar zin, geen zoenen, beffen 1 min., borsten gevoelig enz, nam direkt een condoom en wilde mij asap doen klaarkomen. Stond op 20 min. terug buiten. Nooit meer. (wat mis ik toch de gouden tijden van Golden Time en Ying Yang)
 
Leuk Spaanstalig meisje, die echt geen woord Engels begrijpt. Dus 1 uur is alleen maar seks en niet meer dan dat. Ze mag er zijn. Haar lichaam is in de juiste proporties. Ze is jong, maar niet onervaren. Ze laat alles met haar doen en je kunt helemaal los gaan. Maar een echte klik is er niet. Ze zoent lekker mee, pijpt zonder condoom. Alles was goed...en toch...geen enkele communicatie en dat is jammer. Geen herhaling.
Prijs voor uur is 160. Maya zoent niet, je mag amper aan haar komen. Niet vingeren. En rustig neuken zegt ze. Sorry voor haar, maar ik ga naar andere dames daar
 
Oud onderwerp: Hoi . Er is al meer dan 120 dagen geen bericht meer geplaatst in dit onderwerp.
Weet je zeker dat je reactie nog wel relevant is?
Terug
Bovenaan Onderaan