WHEM Maya, privé ontvangst Utrecht

Welkom op Girlsreview.nl

Lid worden van deze geweldige club? Minder reclame? Meld je nu aan!

Registreren
Beste heren en stieren,

Gisterenavond rond 21u heb ik een afspraak gemaakt met Maya in Den Haag, was van plan eerst met zon een geile Russische van Kinky af te spreken, maar die reageerde niet, waarschijnlijk te druk lol.

Rond 21:30 was ik haar adres aangekomen.

Flat was duidelijk slecht onderhouden. Niet eens lichten in de gangen.

En fin, eenmaal aangekomen trof ik een beeldschone blondine met mooie ogen.

Eenmaal kennis gemaakt hebben we eerst een peukje gerookt in haar ijskoude keuken.

Vervolgens hebben we een volle uur zitten kletsen, muziek luisteren (mijn eigen muziek), beetje social media surfen. Ze heeft niet eens INSTA zei ze, dat heb ik wel vaker gehoord.

Ze komt uit Moldavië en is 27 jaar oud.

Ze kwam vermoeid over.

Maar na een uurtje warming up, ben ik tot gefinishd.

Taxi erheen en taxi terug was al 140 euro.

Vandaag weer een afspraak gemaakt met haar, ze komt rond 12 uur nu naar mij toe.



@Paulus2 @GreyFox ik begrijp dat jullie niet de mods van alle kamers zijn, maar hoe verander ik de Topic titel?

Want ze werkt nu in Den Haag weer.

Ik adviseer niet bij haar thuis te gaan chillen, laat haar langskomen voor 200 euro per uur.


Ze is schoon en ruikt lekker, mooie lichaam, natuurlijke borsten, paar tattoos. "Stay Strong" bijvoorbeeld.

Totale duur was 2 uurtjes en herhaal afspraak weer gemaakt, ik wacht tot ze wakker is en mijn apps leest.

@admin ik wil graag gebruik maken van de recensie opties, maar volgens mij is deze topic niet correct geplaatst.



100% de meid van de advertentie, zie OP.

 
Oud onderwerp: Hoi . Er is al meer dan 120 dagen geen bericht meer geplaatst in dit onderwerp.
Weet je zeker dat je reactie nog wel relevant is?
Terug
Bovenaan Onderaan