Recensie Maya, (Moldavie), Den Haag, Privéontvangst 4,00 ster(ren)

Welkom op Girlsreview.nl

Lid worden van deze geweldige club? Minder reclame? Meld je nu aan!

Registreren

AngelBatman

Wandelaar
66
25/08/22
21
9
Site
Intiem
5,00 ster(ren)
Pijpen
5,00 ster(ren)
Aftrekken
5,00 ster(ren)
Highclass companion
5,00 ster(ren)
Extra's
  1. Beffen
  2. Pijpen zonder condoom
Gesproken taal
Engels
Roker
Ja
Algehele Hygiëne
Uitstekend
Origine
Oost-Europees
Leeftijd
25-30
Haarkleur
Blond
Cupmaat
D
Lengte
1.60 m - 1.70 m
Lichaamsbouw
Atletisch
Duur van bezoek
120+ minuten
Dag
Woensdag
Link naar advertentie
https://www.kinky.nl/vrouwen/prive-ontvangst/utrecht/2811449-maya#photos
Totale kosten (in euro)
340
Algemene beoordeling
5,00 ster(ren)
Beste heren en stieren,

I made a new friend.

Advies is beter thuisontvangst, niet daarheen gaan, geen fijne plek om te wonen/werken/neuken daarzo bij haar.

Leuke meid.

Ze komt straks voor een herhaalafspraak, nu komt ze naar mij toe.
 
Intiem
3,00 ster(ren)
Pijpen
4,00 ster(ren)
Zoenen
1,00 ster(ren)
Gesproken taal
Engels
Roker
Ja
Algehele Hygiëne
Voldoende
Origine
Oost-Europees
Leeftijd
25-30
Haarkleur
Donkerblond
Cupmaat
D
Lengte
1.60 m - 1.70 m
Lichaamsbouw
Normaal
Duur van bezoek
45 minuten
Link naar advertentie
https://www.kinky.nl/vrouwen/prive-ontvangst/dordrecht/2811449-maya
Totale kosten (in euro)
150
Algemene beoordeling
3,00 ster(ren)
Dit wordt mijn eerste recensie, aangezien ik een recente wandelaar ben. N.a.v. Enkele positieve recensies hierboven met deze dame afgesproken. Ze reageert sne en prettig via Whatsapp. Het is een echte schoonheid, spreekt redelijk tot goed Engels. Heeft perfecte natuurlijke flinke borsten gecombineerd met een heerlijk mooi gebruind lijf. Foto's komen goed overeen, ware het niet dat ze bij mij geen make-up op had. Geen probleem voor mij, ik hou wel van een girl-Nextdoor look. Ontvangt in een treurig leeg flatje, niet echt schoon. Bed was overigens wel OK, met een sprei erover.
Voor een uurtje afgesproken, begonnen met heerlijk beffen 5 minuten, ze leek er van te genieten maar ineens was het over, en ging ze mij pijpen. Dat deed ze overigens heerlijk, voor ongeveer 3 minuten. Dan condoom erover en heerlijk missionaris, vervolgens zij bovenop mij geklommen en mij heerlijk klaargeneukt.
Dit alles heeft ongeveer een kwartier geduurd. Vervolgens beetje praatjes proberen te maken, maar ze is verder niet echt spontaan en moest veel moeite doen om een leuk gesprekje aan de gang te houden. Ook rookte ze 2 sigaretten, was voor mij geen probleem en ze vroeg het ook netjes. Opeens zag ik bij haar de BH en slip weer aangetrokken worden, terwijl ik nog een half uur over had. Haar aangeboden een lekkere massage te geven, dit ongeveer 10 minuten gedaan, waarna ik weer eenmaal hard geworden voor een 2e ronde wilde gaan. Maar "tijdens een uurtje mag je maar 1x klaarkomen"?? Lulverhaal natuurlijk, volgens mij stonden de volgende klanten alweer klaar ofzo, aangezien haar Whatsapp als een malle ging, en ze tijdens onze intermezzo ook af en toe aan het antwoorden was. Dit zorgde we voor een nare nasmaak, met 45 minuten stond ik weer buiten. Voor mij geen herhalingsgevaar, maar als je voor 30 minuten gaat denk ik dat je best waar voor je geld krijgt, ze heeft in ieder geval echt een heerlijk lijf.
 
Oud onderwerp: Hoi . Er is al meer dan 120 dagen geen bericht meer geplaatst in dit onderwerp.
Weet je zeker dat je reactie nog wel relevant is?
Terug
Bovenaan Onderaan