Recensie Maya, Private-Girls, Wommelgem 3,80 ster(ren)

Welkom op Girlsreview.nl

Lid worden van deze geweldige club? Minder reclame? Meld je nu aan!

Registreren
Vandaag bij Maya geweest. Wat een topper. Normaal ga ik nooit terug uit principe, maar voor Maya maak ik graag een uitzondering. Het mondwer was zalig en het neuken was hemels. Mijn erfelijk materiaal liet niet lang op zich wachten. Best experience ever!
 
Intiem
2,00 ster(ren)
Pijpen
2,00 ster(ren)
Zoenen
2,00 ster(ren)
Aftrekken
2,00 ster(ren)
Tongzoenen
1,00 ster(ren)
Highclass companion
2,00 ster(ren)
Extra's
  1. Pijpen zonder condoom
  2. Vingeren
Gesproken taal
Engels
Roker
Ja
Algehele Hygiëne
Voldoende
Origine
Oost-Europees
Leeftijd
25-30
Haarkleur
Blond
Cupmaat
B
Lengte
1.50 m - 1.60 m
Lichaamsbouw
Normaal
Duur van bezoek
30 minuten
Totale kosten (in euro)
80
Algemene beoordeling
2,00 ster(ren)
Dame lijkt niet op de foto's. ik had een jong slank blondine verwacht met zelfde lichaamsbouw als Mia. Het was een oudere en vollere versie. gezichtje viel ook tegen. Veel oneffenheden. twijfel of zij het wel is op de foto's. Zag geen overeenkomst.

via app afgesproken pzc en tz. Maya begon met pzc maar binnen een min ging ze over naar pmc. Dat maakte die Matige blowjob er niet beter op. Ze had wel veel aandacht voor mijn ballen wat ik niet fijn vind. veel nepgekreun tijdens het zuigen.

Tz deed ze ook niet. Tong lag dood in haar mond. Poes werd wel goed nat van het vingeren. Heb haar een aantal min hard mogen neuken en ze wilde weer overgaan op matig zuigen. Alles was erg gehaast denk dat we totaal maar 10 -15 min bezig zijn geweest. stond ruimschoots op tijd buiten 🤣.
 
Intiem
5,00 ster(ren)
Pijpen
4,00 ster(ren)
Zoenen
5,00 ster(ren)
Tongzoenen
5,00 ster(ren)
Highclass companion
4,00 ster(ren)
Extra's
  1. Pijpen deepthroat
  2. Pijpen zonder condoom
  3. Vingeren
Gesproken taal
Engels
Roker
Ja
Algehele Hygiëne
Uitstekend
Origine
Oost-Europees
Leeftijd
25-30
Haarkleur
Donkerblond
Cupmaat
B
Lengte
1.60 m - 1.70 m
Lichaamsbouw
Normaal
Duur van bezoek
30 minuten
Dag
Zaterdag
Link naar advertentie
https://www.redlights.be/prive-ontvangst/dames/slanke-maya.html
Totale kosten (in euro)
80
Algemene beoordeling
5,00 ster(ren)
Haar recent bezocht, vorige keer was al eventjes geleden. Ze is inderdaad wat kilos bij gekomen en dat weet ze zelf ook wel en ik ken haar al redelijk lang. Bij mij was tongzoenen zoals vanouds. Heerlijk dit. Intiem was weer top. Staand doggy tegen de lavabo en eindigen met missionaris. Betaald voor half uurtje en iets langer binnen geweest. 😃
 
Al verschillende keren afgesproken met Maya. We kennen elkaar nog van vroeger waar ze ontvIng in Mol. Ze doet in alles haar best, soms wat rap wat lijkt dat je ze snel buiten wilt. Maar heb altijd mijn 30-60min volledig afgemaakt met wasje voor en na. Het is te hopen dat zoenen/tongzoenen snel terug mag, want dit mis ik wel hard hoor.
Er is een Maya daar maar die is toch allesbehalve slank, eerder heel stevig. Er lopen veel mooiere figuurtjes daar rond?
 
Intiem
2,00 ster(ren)
Pijpen
1,00 ster(ren)
Zoenen
2,00 ster(ren)
Massage met hoogtepunt
1,00 ster(ren)
Tongzoenen
1,00 ster(ren)
Highclass companion
1,00 ster(ren)
Extra's
  1. Pijpen deepthroat
  2. Pijpen zonder condoom
  3. Vingeren
Gesproken taal
Engels
Roker
Ja
Algehele Hygiëne
Voldoende
Origine
Oost-Europees
Leeftijd
25-30
Haarkleur
Donkerblond
Cupmaat
B
Lengte
1.60 m - 1.70 m
Lichaamsbouw
Atletisch
Duur van bezoek
30 minuten
Dag
Vrijdag
Link naar advertentie
https://www.redlights.be/prive-ontvangst/dames/slanke-maya.html
Totale kosten (in euro)
80
Algemene beoordeling
2,00 ster(ren)
Ik vond ze eerder stevig gebouwd, maar was er niet zo tevreden over.
 
Dame lijkt niet op de foto's. ik had een jong slank blondine verwacht met zelfde lichaamsbouw als Mia. Het was een oudere en vollere versie. gezichtje viel ook tegen. Veel oneffenheden. twijfel of zij het wel is op de foto's. Zag geen overeenkomst.

via app afgesproken pzc en tz. Maya begon met pzc maar binnen een min ging ze over naar pmc. Dat maakte die Matige blowjob er niet beter op. Ze had wel veel aandacht voor mijn ballen wat ik niet fijn vind. veel nepgekreun tijdens het zuigen.

Tz deed ze ook niet. Tong lag dood in haar mond. Poes werd wel goed nat van het vingeren. Heb haar een aantal min hard mogen neuken en ze wilde weer overgaan op matig zuigen. Alles was erg gehaast denk dat we totaal maar 10 -15 min bezig zijn geweest. stond ruimschoots op tijd buiten 🤣.
Inderdaad Maya is zeker geen aanrader, mss vroeger ooit, maar nu is het een stevige dame, zonde van de 80 euro. Dan neem je beter een knappe Roemeense ofzo
 
Al verschillende keren afgesproken met Maya. We kennen elkaar nog van vroeger waar ze ontvIng in Mol. Ze doet in alles haar best, soms wat rap wat lijkt dat je ze snel buiten wilt. Maar heb altijd mijn 30-60min volledig afgemaakt met wasje voor en na. Het is te hopen dat zoenen/tongzoenen snel terug mag, want dit mis ik wel hard hoor.
Maar enfin, die id t´´´
Dame lijkt niet op de foto's. ik had een jong slank blondine verwacht met zelfde lichaamsbouw als Mia. Het was een oudere en vollere versie. gezichtje viel ook tegen. Veel oneffenheden. twijfel of zij het wel is op de foto's. Zag geen overeenkomst.

via app afgesproken pzc en tz. Maya begon met pzc maar binnen een min ging ze over naar pmc. Dat maakte die Matige blowjob er niet beter op. Ze had wel veel aandacht voor mijn ballen wat ik niet fijn vind. veel nepgekreun tijdens het zuigen.

Tz deed ze ook niet. Tong lag dood in haar mond. Poes werd wel goed nat van het vingeren. Heb haar een aantal min hard mogen neuken en ze wilde weer overgaan op matig zuigen. Alles was erg gehaast denk dat we totaal maar 10 -15 min bezig zijn geweest. stond ruimschoots op tijd buiten 🤣.
Inderdaad, ze lijkt toch helemaal niet op de foto's maar misschien ooit wel?
Rond de 30, .... Ik begrijp het niet, heel gebrekkig Engels.
 
In februari nog bij haar geweest en de service vond ik oke.
Tz, pzc ,beffen,knuffelen en neuken in verschillende standjes (cowgirl en ik vanboven).
Zo zwaarlijvig zou ze dus niet zijn, ikzelf 63 kg en 1.70 m.
En ze praat een mondje Nederlands met hier en daar Engels.
Praat zelf niet zo goed Engels.
Zou ook niet gauw kiezen voor een rubens model maar ze moet ook niet graad mager zijn (dus er mag toch wel houvast zijn).
 
Deze oudgediende is blijkbaar ook alweer weg in dat 'duiven kot'.

Heb me wel altijd afgevraagd wat haar echte leeftijd was. Ook rond middelbare leeftijd als Kyara? Ik schatte haar ongeveer 40. Maar door massa make up, moeilijk te zien.

Ik vond haar echter nog wel ok, geen super service maar ideaal passend bij de vroegere democratische prijzen. Treuzelde wel altijd veel. Dat je sowieso een kwartier later met wat geluk begon...

Waarschijnlijk de oorzaak dat deze oudgediende er dan ook gestopt is.. Die prijzen paste immers niet direct bij haar profiel. Ze was ok maar geen 140 voor 45 minuten of 180 voor een uur....

Maar daar geven ze bij private girls dan weer geen info over. Werkte er volgens mij minstens dubbel zo lang als Veronique. 🤦‍♂️

Ik vind het jammer. Ze hadden beter net als Maison hun prijzen ook beter naar voorheen aangepast.

Maar zowel bij Maison als bij hen, is de keuze in dames op de koop toe maar triestig geworden.

Maar dat private girls wel over Veronique info geeft maar niet over zo oudgediende vind ik toch maar heel bedenkelijk. Werkt er denk ik even lang als Kyara.
 
Laatst bewerkt:
Deze oudgediende is blijkbaar ook alweer weg in dat 'duiven kot'.

Heb me wel altijd afgevraagd wat haar echte leeftijd was. Ook rond middelbare leeftijd als Kyara? Ik schatte haar ongeveer 40. Maar door massa make up, moeilijk te zien.

Ik vond haar echter nog wel ok, geen super service maar ideaal passend bij de vroegere democratische prijzen. Treuzelde wel altijd veel. Dat je sowieso een kwartier later met wat geluk begon...

Waarschijnlijk de oorzaak dat deze oudgediende er dan ook gestopt is.. Die prijzen paste immers niet direct bij haar profiel. Ze was ok maar geen 140 voor 45 minuten of 180 voor een uur....

Maar daar geven ze bij private girls dan weer geen info over. Werkte er volgens mij minstens dubbel zo lang als Veronique. 🤦‍♂️

Ik vind het jammer. Ze hadden beter net als Maison hun prijzen ook beter naar voorheen aangepast.

Maar zowel bij Maison als bij hen, is de keuze in dames op de koop toe maar triestig geworden.

Maar dat private girls wel over Veronique info geeft maar niet over zo oudgediende vind ik toch maar heel bedenkelijk. Werkt er denk ik even lang als Kyara.

Ze zullen haar misschien wat 'pissed-off-skaa' gemaakt hebben xd......😜 🤣 lol

Misschien heeft ze gewoon een maandje vakantie in Polen ofzo. Je kon vroeger wel info vragen op de site van PG zelf ook.
Maar ja als ze wat ouder worden of een privé situatie wijzigt. Je weet nooit wat er zich afspeelt.
Maar sinds de wijzigingen bij PG, is het daar sowieso zeker en vast niet op vooruit gegaan.
Of ze is net als Renée van maison op haar eigen begonnen?
 
Laatst bewerkt:
Terug
Bovenaan Onderaan