Recensie Maya (Roe),Antwerpen, Verversrui 26/4 3,00 ster(ren)

Welkom op Girlsreview.nl

Lid worden van deze geweldige club? Minder reclame? Meld je nu aan!

Registreren

Deceptio

Newbie
7
12/08/25
3
1
Algemene beoordeling
3,00 ster(ren)
Intiem
3,00 ster(ren)
Pijpen
4,00 ster(ren)
Gesproken taal
Engels
Roker
Ja
Algehele Hygiëne
Voldoende
Origine
Oost-Europees
Leeftijd
18-25
Haarkleur
Bruin
Cupmaat
B
Lengte
1.70 m - 1.80 m
Lichaamsbouw
Slank
Duur van bezoek
20 minuten
Shift
Middag
Dag
Vrijdag
Totale kosten (in euro)
50
Na haar een paar keer vluchtig in de gangen gezien te hebben, besloot ik vandaag eindelijk een bezoek te brengen.
Maya is een 20-jarige Roemeense dame, volledig naturel en zonder ontsierende tatoeages, op dat vlak meteen een pluspunt.

Communicatie bleek wel lastig; haar Engels is beperkt en daardoor verliep het gesprek stroef.

De standaard 20 minuten volgden: wat mondwerk en twee standjes. Ze bood geen variatie of extra opties aan en bleef vrij terughoudend. Het pijpen was goed, maar veel te kort om er echt van te genieten.

Wat storend was, was de sterke geur van sigaretten in haar kamer. Voor mij persoonlijk een afknapper, zo'n geurtjes neem ik liever niet mee naar buiten.

Qua actie: bovenop was het een tegenvaller. Ze hield constant haar hand erbij en er zat nauwelijks beweging in. Uiteindelijk heb ik het op z'n hondjes afgerond; dat was visueel gezien nog wel aantrekkelijk, maar zonder geluid geen echte beleving op dat vlak.

Alles bij elkaar was het dus een vrij teleurstellende ervaring. Geen ramp, maar zeker geen aanrader en voor mij geen herhaling waard.

Laatst bewerkt door een moderator:
Terug
Bovenaan Onderaan