Big ass latina

Welkom op Girlsreview.nl

Lid worden van deze geweldige club? Minder reclame? Meld je nu aan!

Registreren
Als ik bij Danielle ben zal ik het haar vragen.
Ik ben nog nooit bij dp geweest maar zag dat eve wel werd aangeraden door men in dit forum. Aangezien jij blijkbaar vaker bent geweest , heb jij nog wat aanraders daar?
Liefst dames met slanke taille en brede heupen dikke dijen en een heerlijk grote kont. Hoor t graag of er daar nog meer lekkers rondloopt.

Ik ben nog nooit bij dp geweest maar zag dat eve wel werd aangeraden door men in dit forum. Aangezien jij blijkbaar vaker bent geweest , heb jij nog wat aanraders daar?
Liefst dames met slanke taille en brede heupen dikke dijen en een heerlijk grote kont. Hoor t graag of er daar nog meer lekkers rondloopt.

DP is mijn favoriet. Ik kan met jou beschrijving aanraden:
- danielle
- olivia
- valentina
- dena
- loriainne

Is dit een willekeurige volgorde ? Of heeft Danielle de beste kont van dit rijtje en Lorianne de minste ? Laat ff weten welke het lekkerste is dan ga ik deze week nog ff langs. Ik hou wel van de wat vollere dames dus laat mij weten aub

Danielle heeft denk ik de beste en lekkerste steekreet. En die vind ik het leukst.
Valentina is het vurigst - Braziliaans, mooie Latina reet maar kleiner dan Danielle. Olivia, dena en loirrena zitten er tussen in en zijn relaxed.

Terug
Bovenaan Onderaan