Weet jij misschien wanneer ze er weer is?
Je kunt ook de gastvrouw bellen en het vragen. Of als vandaag iemand Danielle bezoekt het aan haar vragen.
Bekijk de onderstaande video om te zien hoe je onze site als een web app op je startscherm installeert.
Opmerking: this_feature_currently_requires_accessing_site_using_safari
Lid worden van deze geweldige club? Minder reclame? Meld je nu aan!
RegistrerenWeet jij misschien wanneer ze er weer is?
Heb gisteren gebeld , ze was niet aanwezig en ze kon me ook niet vertellen wanneer precies weer wel. Aangezien in dit bericht stond voorlopig niet in de club dacht ik dat hij ook misschien kon vertellen wanneer weer wel.Je kunt ook de gastvrouw bellen en het vragen. Of als vandaag iemand Danielle bezoekt het aan haar vragen.
Heb gisteren gebeld , ze was niet aanwezig en ze kon me ook niet vertellen wanneer precies weer wel. Aangezien in dit bericht stond voorlopig niet in de club dacht ik dat hij ook misschien kon vertellen wanneer weer wel.
Ik ben nog nooit bij dp geweest maar zag dat eve wel werd aangeraden door men in dit forum. Aangezien jij blijkbaar vaker bent geweest , heb jij nog wat aanraders daar?Als ik bij Danielle ben zal ik het haar vragen.
Ik ben nog nooit bij dp geweest maar zag dat eve wel werd aangeraden door men in dit forum. Aangezien jij blijkbaar vaker bent geweest , heb jij nog wat aanraders daar?
Liefst dames met slanke taille en brede heupen dikke dijen en een heerlijk grote kont. Hoor t graag of er daar nog meer lekkers rondloopt.
Is dit een willekeurige volgorde ? Of heeft Danielle de beste kont van dit rijtje en Lorianne de minste ? Laat ff weten welke het lekkerste is dan ga ik deze week nog ff langs. Ik hou wel van de wat vollere dames dus laat mij weten aubDP is mijn favoriet. Ik kan met jou beschrijving aanraden:
- danielle
- olivia
- valentina
- dena
- loriainne
Is dit een willekeurige volgorde ? Of heeft Danielle de beste kont van dit rijtje en Lorianne de minste ? Laat ff weten welke het lekkerste is dan ga ik deze week nog ff langs. Ik hou wel van de wat vollere dames dus laat mij weten aub
Nee, even de agenda houden van Dynamite. Tijden dat ze werkt is meestal van 13.00 - 19.00 uurWeet jij misschien wanneer ze er weer is?