Bekijk de onderstaande video om te zien hoe je onze site als een web app op je startscherm installeert.
Opmerking: this_feature_currently_requires_accessing_site_using_safari
Lid worden van deze geweldige club? Minder reclame? Meld je nu aan!
RegistrerenTop! Dank je wel. Dat wordt weer een feestjeYes. Die is er na de kerstdagen weer, zag haar wel laats op een andere kamer zitten
ja herkenbaar inderdaadZeker dat de dames mee lezen en ook met elkaar praten over hun klanten. Moet er wel bij zeggen dat mijn ervaring is dat ze niet allemaal het zelfde effect hebben om me op te winden. Ik heb met verschillende dames verschillende wensen. Oana, Alex, Irina Sara, ze weten me allemaal op een andere mannier op te winden en tot een hoogtepunt te brengen.
Bij de een is het vingertje beter dan bij de ander bijvoorbeeld.ja herkenbaar inderdaad
Hangt van de dame af. Soms condoom maar ook latex handschoenen. Sommige dames zijn er meer op ingesteld dan andere. Voordeel met handschoenen is dat er net wat beter gewerkt kan worden. Voorheen had je die sm kamer boven , daar ging het allemaal wat verder. Bij mij hangt het enorm van de stemming af.Doen ze dit met een condoom of met een handschoen, of geheel zonder?
Durf het niet te zeggen. Heb niet het idee dat daar nog wat wordt aangeboden zoals voorheen. Heb er regelmatig in het verleden in de stoel gelegen.Oke, helder. Is die SM kamer er niet meer? Bovenin het huisje van 23.