Algemeen Alkmaar algemeen

Welkom op Girlsreview.nl

Lid worden van deze geweldige club? Minder reclame? Meld je nu aan!

Registreren

Der Spritzer

Vaste klant
Supporter
Forumpionier
128
29/06/21
157
12
achterdam-girlsreview.png

Prijzen:
Standaardprijzen: ± 20 min p+n €50,-
Let op: Dit zijn de instaptarieven voor standaard diensten. Over extra diensten en extra tijd zul je met de dame moeten overleggen en dit gaat mogelijk gepaard met een meerprijs.
Dames leveren een persoonlijke dienstverlening. Niet iedereen krijgt altijd hetzelfde. De geleverde dienstverlening is namelijk ook afhankelijk van de onderlinge klik.

Openingstijden:
Dagelijks van 09:00 tot 01:00 uur

Routebeschrijving:
Een route beschrijving naar de achterdam met de auto vanaf de A9. Om op de achterdam te komen moet je de A9 helemaal uitrijden, bij de rotonde rechtdoor oversteken en deze weg helemaal volgen tot je bij de stoplichten voor het kanaal komt. Voor dat je bij het kanaal bent kom je over een aantal bruggen en ik geloof 1 stoplicht. Als je over een brug komt met daarna een vrij scherpe bocht naar links dan krijg je vlak daarna de stoplichten voor het kanaal. Je moet hier links voorsorteren. 100 meter door rijden en dan links afslaan naar de parkeergarage Kaperton. Parkeer je auto daar. De betaalautomaat van de karperton garage biedt de mogelijkheid tot het betalen met de chipknip, muntgeld en biljetten. Parkeren in de parkeergarage kost E 0,50 per 20 minuten! Na 00.00 uur geldt het nachttarief. Parkeren bij parkeermeters rondom de Achterdam kost E 1,60 per uur. Na 23.00 uur gratis. Let op de Koopzondagen! Waar je de parkeergarage inrijd daar loop je er ook weer uit. De eerste straat links voor je (met een soort "belwinkel" op de hoek) daar moet je zijn (zie kaartje). De postcode voor je navigatiesysteem of voor een routeplanner op internet is voor de Achterdam 1: 1811 MD (Let op! zowel de anwb.nl als alh.nl geven volgens mij de laatste 140 meter onjuist aan. Je moet de volgende straat links hebben want zoals zij het aan geven daar is het 1 richtings verkeer en mag je dus niet inrijden. Langs het water na de stoplichten staat een boordje parkeergarage Karperton daar moet je naar toe!)

Google Maps

Openbaar vervoer:
Vanaf NS Station Alkmaar Lopen: Neem de hoofduitgang van het Station en ga linksaf naar het Kanaal. Bij het Kanaal rechtsaf en doorlopen tot je bij de parkeergarage komt (Karperton). Dit is de 2e parkeergarage, en licht rechts van het kanaal, net over een bruggetje. Bij deze garage ga je rechts langs het water, daarna meteen links naar de ingang van de garage en dan is het het eerste straatje aan je rechterhand. Ongeveer 10 minuten lopen. Mocht je verkeerd lopen, vraag naar het Waagplein, is vanaf de Waag slechts een minuuut lopen, langs het water :p Bus: Vanaf het NS Station Alkmaar kun je het best stadsbus lijn 24 richting Daalmeer nemen met als uitstaphalte de Kanaalkade, deze bus sluit aan op de IC Amsterdam - Alkmaar en de sneltrein Den Haag CS - Hoorn, dit geldt ook voor de terugreis. Vanaf de Kanaalkade kun je alle bussen richting station nemen (10,22,24,121,127,130,155,160,162,661). Ook kun je vanaf NS Station Alkmaar met de Connexxon bus lijn 155 richting Oudkarspel. Deze bus stopt o.a. aan de Kanaalkade en de Achterdam.
 
Laatst bewerkt door een moderator:
@deBoezelaere, treurig om dat te horen! Ik wil eigenlijk eind vd middag even kijken rond 6 uur, zijn er dan leuke dames? Ik hoop ooit de ice Queen Isabell weer eens te zien, maar geloof niet dat die nog terugkomt. Zijn er nog gelijke dames, klein, super slank? Ik hoor het graag
 
Vandaag even wezen kijken op de dam, was er rond 4 en duurde even voor de auto geparkeerd stond. De garage aan de dam wordt toch echt iets te moeilijk voor de oudere generatie om te parkeren, iemand tips voor een alternatief?

Uiteindelijk bij nieuwe dame Anna naar binnen geweest, was ok. Helaas zag ik weinig oude toppers..
 
Vandaag even wezen kijken op de dam, was er rond 4 en duurde even voor de auto geparkeerd stond. De garage aan de dam wordt toch echt iets te moeilijk voor de oudere generatie om te parkeren, iemand tips voor een alternatief?

Haha inderdaad wat een verschrikkelijke garage is die Karperton. Altijd weer hopen dat je niets raakt in de smalle parkeerplekken, dan door het naar urine ruikend trappenhuis naar buiten. En bij het betalen steeds weer lastig gevallen worden door bedelaars.
 
afgelopen zaterdagavond in het begin van de avond ook even op de dam geweest, het viel mij niet tegen wat er zat
maar er zat weinig bij voor mij vond ik helaas
maar er zijn inmiddels vergevorderde plannen om de karperton te slopen en een nieuwe parkeer gelegenheid te maken
het zal helaas nog wel een tijdje duren voordat we daar knap kunnen parkeren.....
 
Vind de bezetting maar matig. Ben er elk weekend later op de avond, vaak vrijdag of zaterdag, maar vaak de helft van de ramen niet eens verhuurd. Veel van de oude garde toch ook wel.
 
Laatste tijd zijn er wel wat meiden of op vakantie of zijn ze vertrokken,, hoop dat het beter wordt. Op de wallen is het ook rustig over heel de dag. Heb ik althans van een paar dames gehoord.. (en zelf gezien)
 
Terug
Bovenaan Onderaan