Algemeen Alkmaar algemeen

Welkom op Girlsreview.nl

Lid worden van deze geweldige club? Minder reclame? Meld je nu aan!

Registreren
Dan heb je toch alkmaar bijna opgegeven zie ik daar toch 2 nieuwe pareltjes staan, 1 dame 25~jaar redelijk figuur, zwart haar, lief gezicht wel veel op tel > 13k4 , 2de dame super strakke body, skinny, mooi gezicht 23~ jaar 23k2 damnnnn!
 
@Liklegend
Een professionele hoerenloper geeft niet op....stelt alleen maar prioriteiten.....?
(Yea right..?)

Kan zijn dat ik 13k4 bezocht heb.....Als haar oude kamer 13k3 was...want op 13k4 zat blond/bruin lange benen Kristina. Naam ?!

Alleen 23k2 weet ik niet....hoelang staat ze er al ?
 
Skinny dame op 23k2 is de bulgaarse Rose.

4 jaar geleden voor het eerst een jaartje gestaan en na een break weer terug voor alweer 2 jaar denk ik.
Zeer zachtaardig, slim, inderdaad very skinny en een kleine A-cup.

Ik was alleen bang dat ik haar zou breken.....
 
zijn er nog wat nieuwe dames op de dam die de moeite waard zijn ? Wil van de week weer is gaan ben denk een maand niet meer geweest.en weet iemand of rafaella er is ?
 
13k4 is de kamer van Cristina, de blonde. Deze dame is Roemeense (hoewel ze vaker zegt uit een ander land te komen), en rond de 36 jaar oud. Blond, slank, en wat langer. Volgens mij heeft ze deze kamer al sinds de zomer van 2020. In 2019 was het de kamer van Sofia, daartussen werd er veel gewisseld. Cristina was er in mei, juni en juli. De laatste weken heb ik haar niet meer gezien, en het lijkt erop dat ze op vakantie is.

Deze dame is een vriendin van Carmen, die op 15 staat. Trio's mogelijk. Cristina kan wel gevingerd worden, maar pzc is niet mogelijk.
Ze heeft siliconen laten zetten in het najaar van 2019.
 
13k4 is de kamer van Cristina, de blonde. Deze dame is Roemeense (hoewel ze vaker zegt uit een ander land te komen), en rond de 36 jaar oud. Blond, slank, en wat langer. Volgens mij heeft ze deze kamer al sinds de zomer van 2020. In 2019 was het de kamer van Sofia, daartussen werd er veel gewisseld. Cristina was er in mei, juni en juli. De laatste weken heb ik haar niet meer gezien, en het lijkt erop dat ze op vakantie is.

Deze dame is een vriendin van Carmen, die op 15 staat. Trio's mogelijk. Cristina kan wel gevingerd worden, maar pzc is niet mogelijk.
Ze heeft siliconen laten zetten in het najaar van 2019.
Jezus zeg ik post wel niks meer hier over nieuwe dames wat een betweters allemaal . Ik kom al 10 jaar op de dam ik weet heus wel wie er wel en wie niet stonden, je zegt zelf dat die dame die er normaal staat, al een paar weken niet staat? Hoezo een heel verhaal neer zetten over cristina? Post wel niks meer over nieuwe dames op dit forum met al die zogenaamde experts hiero.
 
Likledgend, jammer dat je mijn posts niet waardeert. Ik probeer slechts een bijdrage te leveren, waar anderen wat aan hebben. Ik claim geen expert te zijn, en zeg slechts wat ik weet, in de hoop dat anderen daar wat aan hebben. Wat wel waar is, is dat ik het interessant vind om de achtergronden van de dames te kennen. Is nu eenmaal wie ik ben. Er zijn er hier die er ook zo in zitten. Maar het ligt er aan wie, zijn ook wel dames die ik bezoek enkel voor de sex, en nauwelijks een band mee voel, en ook niet zoveel van weet.

Veel dames bezoek ik niet (zoals bijv. Alex op het pleintje en Steffie op g2k6 nooit bezocht), maar de dames die ik wel bezoek en heb bezocht, weet ik vaak wat meer van.

Ik vind die Cristina wel lekker te grijpen, maar vind haar wel wat bijdehand (beetje een flapuit) als je haar wat beter kent:)
 
@Liklegend
Aaaaa kerel !!! Ik zie je naam jaren lang langskomen op de forum....jaren.... Nooit iets gelezen wat raar overkwam....misschien legend in likken...maar ook op de forum he !!

Het Kan dat iemand ff wat anders neerzet. Die wijfen zijn niet te voorspellen man.

Dat maakt jouw inbreng hier (althans voor mij) zeker niet minder. Nee kerel Gewoon doorgaan.
??
 
Aan iedereen,

Posten want nu weet ik dat er geen Rose staat maar een andere dame en kijk ik eens beter naar het gezicht ipv het lichaam.

(Ik ben geen expert en zal ik ook nooit willen worden, ken meer dan de helft van de dames op de Dam niet en ook geen idee wie ze zijn)

Fly
 
Mij kwam ze bekend voor , maar ken haar niet herinneren. Ziet er wel leuk uit
Op het kleine binnen pleintje zit ook een blondje waar ik nog niet ben geweest.. (de blonde Alex bedoel ik niet) 2p g1 p2 zit ze..
 
Heb van de andere dvp gehoord dat ze niet tot in de avond shift blijft. Gaat redelijk vroeg al weg. Weest er vroeg bij zal ik zeggen. Licht is vaak al uit op 23k2 rond 18:00-19:00. Graag even opletten of ze een klein tattoo op haar linker binnen arm hebt. Misschien werk ze vorige jaar ook in het zelfde kamer.
 
23k2 ja. de kamer van Rose.

@Juul3, die moet ik nog bezoeken. Maar ik zag die dame, en ook een andere dame die even was koffieleuten bij haar. ik dacht man... 2 van zulke meiden zullen je piel maar ter mond nemen ZC :);)
 
Terug
Bovenaan Onderaan