Algemeen Alkmaar algemeen

Welkom op Girlsreview.nl

Lid worden van deze geweldige club? Minder reclame? Meld je nu aan!

Registreren
ja, is zeker zo, andreea g3k2, die doet bare en pzc tot het einde.

niet te verwarren met andreea g2k2, en andere andreea's.

op het hoogtepunt in 2018 stonden er wel 4 andreea's.

de andreea met de mooie borsten had je ook nog, die stond vaak in gang 1, en dan had je nog de andreea aan het einde van gang 2 met het gitzwarte haar (kamer naast die van sarah), maar die laatste is gevlogen sinds de lock downs.
 
zijn er nog dames op de dam die aan spuiten in hun mond laten doen en zich lekker laten rimmen ?
dames die CIM in pakket hebben:
a11k2: blonde roemeense Elena, afgelopen weekend niet gezien,
2pg3k2: Andrea/Ruby zeer waarschijnlijk
d2: de oudere dame. Ik weet niet of dit de Gisela (of zoiets) uit Peru was? Als zij dit is dan stond dat in de recensies uit de hookers tijd.

Voor het overige weet ik niet, ook niet wat het extra kost trouwens....

Fly
 
Maria / Gisele, D2, zo stond die op hookers.nl ja. Ik zag haar regelmatige in de laatste maanden. Die biedt dat ook aan idd.

Carmen op 15 doet wel pijpen zonder, maar niet met CIM.
 
Andreea vind ik niet aantrekkelijk elena ben ik bekend mee. Ow van carmen wist ik niet maar is proberen dan. Volgens mij hoorde ik van een wandelaar dat die zich ook lekker laat rimmen dus vrijdag maar eerst carmen proberen en heb ook met raphaela afgesproken
 
begreep van Andreea g2k2 dat er eergisteren een GGD team op de achterdam was, om dames aan de prik te helpen.

Veel dames weigerden dit. de vaccinatiebereidheid is in ROE ook niet heel hoog, onder meer het grote vanwege wantrouwen in de overheid.
 
Was rustig in de straat vanavond,
paar rondjes gelopen, geen favorieten aanwezig geen geld uitgegeven ben weer omgekeerd, bewaar het wel voor volgende week met een Prive-ontvangst.
 
Goedemorgen Wandelaars, Gisteren laat naar Alkmaar gegaan ondanks negatieve berichten die ik lees heb ik me vermaakt. ( ben er een jaar of zo niet geweest). Na de eerste 2 rondjes zijn de dames allemaal vriendelijk om je binnen te lokken daarna zakken ze in elkaar op de stoel of hebben meer aandacht voor hun telefoon, jammer.
Dus de geiligheid moest ik zelf opwekken :). Ben bij een Latina binnen geweest in de 2e passage gang 3 waar ik eerder binnen ben geweest. Een soort van vastigheid maar er waren genoeg Roemeense dames waar ik wel naar binnen zou stappen maar ze zitten er allemaal zo depressief bij misschien dat iemand weet welke dame een beetje assertief is niet dat ze als een zoutzak op bed liggen. Iemand een goede suggestie?

Met vriendelijke groet, TOM HOOKER .
 
ok, thanx. Ik kan me haar nog herinneren maar niet zo mijn ding. Ik zag wel op A17 k2 een dame op een barkruk zitten met met zwart haar en blonde lokken erin en in de tweede passage derde gang een aantrekkelijke dame op k5 dacht ik bijna naast de Latina waar ik gisterenavond binnen ben geweest, die noemde zich Margaritta, vond haar tegenvallen. maar de genoemde dames is dat wat of zijn er nog meer dames die een beetje inzet tonen?
 
Ze verkassen allemaal naar het buitenland logisch dat ze dat proberen. Valt niet meer zo veel te verdienen voor ze op de dam. ken wat meiden die nu in het buitenland werken en klanten betalen daar voor een uur 250 tot 300 euro. 2 klanten per dag en is kassa voor ze.wat ze daar kunnen verdienen in 1 maand moeten ze hier 2 maanden voor doen. En wat is nou 2 klanten per dag en toch 500 verdienen
 
Terug
Bovenaan Onderaan