Recensie Maya/Samanta, Nijmegen 4,40 ster(ren)

Welkom op Girlsreview.nl

Lid worden van deze geweldige club? Minder reclame? Meld je nu aan!

Registreren
Algemene beoordeling
5,00 ster(ren)
Intiem
5,00 ster(ren)
Pijpen
5,00 ster(ren)
Zoenen
3,00 ster(ren)
Gesproken taal
Engels
Algehele Hygiëne
Uitstekend
Leeftijd
18-25
Lichaamsbouw
Slank
Duur van bezoek
30 minuten
Dag
Donderdag
Wat een heerlijke meid zeg.

Een beetje terughoudend geweest vanwege de tikkie, maar gezien de reviews daarvoor toch de gok genomen (maatje van mij tikkie laten betalen).

Ze is heerlijk jong en slank. Beetje afstandelijk voor tongzoenen, maar doet het verder echt top!

Algemene beoordeling
4,00 ster(ren)
Intiem
5,00 ster(ren)
Pijpen
5,00 ster(ren)
Zoenen
2,00 ster(ren)
Tongzoenen
1,00 ster(ren)
Gesproken taal
Engels
Origine
Zuid-Amerikaans
Lichaamsbouw
Slank
Duur van bezoek
30 minuten
Link naar advertentie
https://www.kinky.nl/advertenties/2894984-samanta
Totale kosten (in euro)
200
Ontvangt tegenwoordig in Utrecht. Reageert heel vlot, en afspraak snel gemaakt. Hele spontane/energiekvolle meid, typetje vurige Latina. Vond fijn dat ze een naturele lichaam heeft, geen opgespoten lippen, volgepompte borsten etc. Heerlijke meid om te zien. Slank, maar wel met de juiste rondingen. Heerlijke kont ook. Spreekt voldoende Engels om mee te praten, wat altijd wel fijn is. Bracht me naar de kamer, zette muziek op en begon gelijk tegen me aan te dansen en te schuren😂. Daarna snel elkaar uitgekleed, pijpen was met condoom maar dat deed ze diep, veel oog contact en spuug. Mocht haar niet beffen helaas. Meerdere standjes geprobeerd, je mag lekker ruig met haar zijn. Mijn handafdrukken zijn achtergebleven op haar achterwerk. De seks vond ik best wel goed. Doet goed haar best, geeft je energie terug en is heel speels. Enige jammere vond ik dat ze niet tongzoent en amper zoent, anders zou het voor mij 5 sterren geweest zijn. Wegens de hoge prijs en geen tongzoenen voor mij niet voor herhaling vatbaar, maar vond haar bezoeken zeker waard en ook aan te raden.

Terug
Bovenaan Onderaan